Ben benieuwd of er al zwangeren zijn..

Hi Maud!

Leuk, een berichtje van je.. Gaat goed met me hoor, al is het nog steeds onwerkelijk, vorige week echo gehad en was (zoals ik verwacht had) een vruchtzakje te zien, zat op de goede plek aldus gynaecoloog, nu dus afwachten of het verder goed blijft gaan.. Volgende week weer een echo, ben dan bijna 7 weken dus moet er al een vruchtje met kloppend hartje te zien zijn. Hoop zó dat ze goed nieuws voor ons hebben, het is echt heel spannend. Heb sinds gister wel vlagen van misselijkheid, mocht het van m'n zwangerschap zijn dan is dit wel een goed teken, al had ik dit ook bij m'n laatste zwangerschap, welke dus niet goed eindigde. Al met al dus nog een hoop onzekerheid hier.. Hoop volgende week goed nieuws te hebben! :) Hoe ist met jou??

X Esje

Hey Esje!!

Wat een spannende tijd voor je! Ik zal heel hard voor je duimen! Hier is zijn het de spannende twee weken. Omdat mijn eerste cyclus wat langer was dan normaal weet ik niet precies wanneer ik ongesteld moet worden. Spannend dus..! En onzeker... Laat je weten hoe de echo is volgende week?

X Maud

Hai Dromertje,

Zit jij nu ook in de spannende periode? Toch is het gek om ineens weer aan deze kant te staan. Na mijn miskraam was ik 'blij' dat ik ongesteld werd, omdat ik dan weer een beetje wist hoe mijn lichaam het oppakt. Nu is het mijn 2e cyclus en vind ik het ineens weer heel erg spannend. Mijn vriend is er erg aan toe en ik durf nergens op te hopen. Ga maar weer gewoon uit van de aankomende menstruatie...
Anderen nog spannend of misschien wel goed nieuws? X Maud

3 dagen overtijd, maar tests zeggen niet zwanger.
Ondanks dat ik geen duidelijke symptonen heb denk ik dat ik wel zwanger ben, waarom? Gewoon zomaar een gevoel.
Morgen maar testen met ochtend urine.

Terug
Bovenaan