Ben benieuwd .. wanneer werken we?

Ik vind het interessant te zien dat het hier af en toe niet bij te houden is, zo druk. Blauwe vingers van het typen, vierkante ogen van het lezen, pijn in m'n hoofd van alle koetjes en kalfjes.
Maar af en toe kan ik gewoon het halve huishouden doen en nog is er geen reactie bijgekomen. Ook overdag.
Ik neig te denken dat de donderdag en zaterdag hier het rustigst zijn. Zaterdag snap ik : familie/gezins dag.
Maar ik wil graag 's kijken wanneer de werkende mamma's aan het werk zijn (en dus officieel niet online komen).

Neem de dagen even over (kopiëren/plakken) en zet een sterretje achter de dagen dat je werkt (tenzij je onregelmatig werkt natuurlijk, dan wordt het lastig). En steeds die van je bovenbuurvrouw kopiëren hè, dan zien we in 1 oogopslag waar de meeste sterretjes bijstaan. Ik begin:

ma  
di
wo  *
do *
vr  *
za
zo

Kijken wanneer het het rustigst zou 'moeten' zijn.
Liefs Nelleke

Kunnen we misschien niet beter de vrije dagen aanvinken? Zijn wat minder sterretjes en dan is het misschien overzichtelijker?..

Hoe meer sterren op een dag hoe meer mensen op het forum..

Ik wacht af!

Ik ga ook voor de sterretjes op de dagen dat ik werk. Zijn er toch echt minder dan wanneer ik vrij ben...hihi

ma  *
di
wo  **
do ***
vr  **
za
zo

Liefs Annet

Ik hoop voor alle mamma's dat ze meer dagen vrij zijn als werken, dus dit leek mij de makkelijkste methode.
Ach, en nu na 3 dames gaat de donderdag inderdaad het hardst. haha
Nelleke

ma  *
di
wo  ***
do ****
vr  ***
za
zo

ík werk op woensdag en vrijdag en op donderdag is het meestal huisdag.
maar nu even niet, ben geloerd door een flinke verkoudheid

ma  ***
di**
wo  ****
do *****
vr  ****
za*
zo

ik werk dus ma di vrijdag van 15.00 tot 17.00
om de woensdag avond van 19.30 tot 22.30
donderdag avond van 18.00 tot 22.00
en om de zaterdag van 9.00 tot ergens tussen 14.00 en 16.00 in.
en dan nog extra als de ouders een feest hebben of iets dergelijks.
werk als pgb ster in twee gezinnen.
groetjes petra

Terug
Bovenaan