Ben benieuwd .. wanneer werken we?

Ik werk altijd op di, wo en vr want dan is Stijn naar de crèche. En verder een paar avonden en middagen wanneer nodig. Meestal ben ik on-line als ik werk... vind het heerlijk om tussen twee klussen in eventjes te spieken...

a  ** **********
di    *************
wo  *********
do *************
vr    ************

za  **
zo *

ma  ** ***********
di    **************
wo  **********
do ***************
vr    **************

za  ***
zo *

Hoi, ik werk ma, di, do en vrijdags. Dus 4 sterretjes! kzou wel een sterretje minder willen!

ip werk kan ik elke dag zowel de ochtend als de avond

maar alleen als mijn man thuis is ik werk als oproeper en er is bij mij totaal geen structuur in welke dagen ik wel en niet werk aangezien ries onregelmatig werkt en ik me daaraan aanpas zodat altijd een van ons tween thuis is bij de kids

groetjes saskia

Ik heb 3 vaste dagen dat ik werk.

ma  ** **********
di    *************
wo  ********
do **************
vr    *************
za  **
zo *

Dinsdag van 8.30 - 18.15 ( sluiten)
Donderdag van 7.30- 17.45
en Vrijdag van 8.15- 17.45

Donderdags en Vrijdags gaat Annique gezellie met mij mee

groetjes sandra

Hoi,

Ik werk op woensdag-en donderdagavond van 20-01 uur. In de praktijk is het zo dat ik er vaak niet voor 2 uur in lig. 1 keer in de maand op zaterdag een nachtdienst van 20-04 uur. Thuis rond 5 uur. (gaap!)

Van alle diensten is het zo dat het laatste uur besteed word aan schoonmaken. En dat is vaak net niet in een uur klaar.

Voordeel is dat ik overdag dus lekker thuis ben bij de kinderen. Daar heb ik 5 jaar geleden bewust voor gekozen. Was blij dat het zo kon.

Groetjes, Cathy

ma  ** ************
di    ***************
wo  **********
do **************
vr    *************
za  **
zo *

Ik werk maandag en dinsdag de hele dag en op de woensdag alleen de ochtend.

Groetjes Jama
mv Thijs

Terug
Bovenaan