Ben bij hyves en de foto's lukt nog niet!!!!!

ja dat kan jij ook............je klikt de foto aan op hyves, zodat de foto groot in beeld komt. Dan klik je op je rechter muisknop.   Er komen dan een aantal opties je kiest dan voor kopiëren (copie). Je klikt dat met je muis aan. Bij mij moet ik dit twee keer doen, anders kopieert hij niet, maar dat ligt aan mijn computer. Dan klik je in je reactie, hier bij dit forum, weer op je rechtermuisknop en dan kies je voor de optie plakken. Dan moet je direct je foto zien staan.................succes

Anne

Echt dat doe ik. Op plakken klik ik en dan word het streepje iets kleiner en verder gebeurt er niks. Plakken blijft dik gedrukt.....

Helpt allemaal geen r*****************

welk streepje bedoel je............je schrijft da tje op plakken drukt en dat het streepje dan iets kleiner wordt...............??????????????????????

Je klikt met je muis in dit scherm voor dat je iets typt, dat streepje

je moet het knopje met extern plaatje invoegen niet gebruiken...........mocht je dat doen...........gewoon plakken waar je ook aan het typen bent..........
Ik typ alles maar wat mij te binnen schiet, misschien compleet overbodige info, maar je weet maar nooit

Terug
Bovenaan