Ben d'r weer!!

Ik ben er weer.....!! Pfffff, na een helse rit, want  de airco in de bus was vanaf het eerste moment kapot en ik geloof niet dat ik tijdens die 8 dagen dat ik in Spanje heb doorgebracht net zoveel gezweet heb als in die laatste  20 uur in de bus.  De eerste 5 uur ben ik behoorlijk misselijk geweest, waarschijnlijk door die warmte en het gewiebel en gedraai  van de bus in de bergen (en eerlijk is eerlijk: een overvloed aan alcohol op de laatste avond en daardoor een tekort aan slaap, hahaha), maar gelukkig had mijn buurvrouw in de bus reistabletjes bij zich. Dat hielp op een gegeven moment wel wat en ik heb er in ieder geval heerlijk op geslapen. Verder was er een probleem met de startmotor, dus de chauffeurs durfden de bus niet meer af te zetten, hahaha. Gelukkig kwamen we zonder verdere problemen weer op vertrouwde Nederlandse bodem aan. We  kwamen  om 14.30 uur aan in Tilburg en daar stonden mijn kindjes en ex me op te wachten bij de bus.  De kids  waren in eerste instantie een beetje terughoudend, maar thuis gekomen was dat gelukkig snel over....Met name Siebe moest wel weer heel erg wennen aan het feit dat ik er weer was en hing eerste nog heel erg aan Marcel. Twee jaar geleden toen ik onverwacht opgenomen werd voor een keizersnede bij Siebe, was Merijn ook 2 jaar. Ik ben toen ook een dag of 7 weggeweest van huis en heb daarna een paar weken echt moeite moeten doen om het vertrouwen van Merijn weer terug te winnen, dus ik voorzag al weer een beetje  hoe het zou  worden. Maar zoals Marcel (ex) al zei, is de situatie nu natuurlijk geheel anders en is  hij niet zo veel in beeld. Dat blijkt ook wel, want het is nu al weer als vanouds, gelukkig.....

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad aan de  Costa  Brava en ga zeker nog een keertje terug naar Malgrat, volgend jaar denk ik.  Het hotel was prima voor een lage prijs en een  Nederlandse kroeg om de hoek, met veel gezellige mensen  is ook niet echt vervelend te noemen!!  Eén keer  rollen en ik lag op het strand....gewoon een heerlijk relax vakantie.  Ik ga maar vast sparen voor volgend jaar, want wellicht ga ik dan toch nog maar eens een keer alleen!  Over een jaartje of 2-3 ga ik de kindjes  wellicht een keertje meenemen  naar zo'n land. Als  ze iets meer zelfstandig zijn en de eerste beginselen van het zwemmen onder de knie hebben of in ieder geval de oudste alvast. Alleen met 2 van die nog zo kleine koters is mij te hard werken op een vakantie, hahahaha.

Ik ben er in ieder geval heerlijk van opgeknapt en kan er weer tegen! En dat laatste 'negatieve' kan al het positieve wat deze vakantie heeft opgelverd niet om zeep helpen!

Groetjes Fonske.

Welkom terug!
Ik vindt het hartstikke stoer, hoor, zo alleen op vakantie!
Ik zei vroeger altijd dat ik dat ook wilde doen maar durfde eigenlijk nooit. En voor ik mijn man ontmoette toen ben ik een weekendje bij de formule 1 geweest in mijn uppie. Nou, ik had het geweldig naar mijn zin, tis zo lekker om dan met niemand rekening te houden behalve met jezelf!!

Maarre ook balen zeg dat die bus zo stikheet is, gatsie.
Maar je bent er weer veilig en wel. Blij dat je het zo gaaf en leuk hebt gehad,

liefs
di silva

Ha stoere dame!

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad.
Ik hoor je niet over die leuke spaanse Juan's?
Niks aan de haak geslagen, of hou je het liever voor jezelf?

Nouja, welkom in het kouwe kikkerlandje dus.

Liefs,

Tessie

p.s.: donderdag 14 augustus komt Stijn van Toulouse langs om met Tess van Kitty en mijn kindjes te spelen. Gaan jullie mee??

Ha die Fonske!!!
Wat super om te lezen dat je het leuk hebt gehad, had niet anders verwacht maar toch.
Manlief staat me achter de laptop weg te kijken dus ik zie je vrijdag en wil dan alle spannende verhalen horen, oké!

Liefs Daan.

Welcome back!

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Maar een van de leuke dingen van op vakantie gaan is toch wel thuiskomen, zeker met 2 van zulke kanjers!
En nu lekker bijknuffelen met ze!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ha Fonsie!

Ik vind je dapper hoor! Niet zozeer die vakantie alleen,,, Maar die busreis zonder airco!!!!
WHAHHAHHA! Super dat je even lekker bij hebt kunnen tanken! ( letterlijk en figuurlijk las ik??) Wat is thuis komen dan lekker hé? Ik heb dat nog elke dag dat ik moet werken en thuiskom: voetjes die naar de deur rennen en dan armpjes om je heen en dan een heel lief en oprecht: MAMA..!   zucht... En jij hebt dat al in tweevoud!

Kus, Marieke

Zowiezo respect dat je met de bus gaat! Mij niet gezien. 1x met de bus naar Parijs geweest...nooit meer! Wat is dat afzien zeg!
Maar goed, je hebt een goede vakantie gehad!
Heb je nog foto's van jezelf geschoten?
Liefs Nelleke

Hey welkom terug op hollandse bodem
Wat fijn dat je het zo heerljk hebt gehad.
En ik vindt het ook geweldig dat je alleen bent gegaan.
Kun je er weer helemaal tegen aan.

Liefs Ilse

Terug
Bovenaan