Ik ben er weer.....!! Pfffff, na een helse rit, want de airco in de bus was vanaf het eerste moment kapot en ik geloof niet dat ik tijdens die 8 dagen dat ik in Spanje heb doorgebracht net zoveel gezweet heb als in die laatste 20 uur in de bus. De eerste 5 uur ben ik behoorlijk misselijk geweest, waarschijnlijk door die warmte en het gewiebel en gedraai van de bus in de bergen (en eerlijk is eerlijk: een overvloed aan alcohol op de laatste avond en daardoor een tekort aan slaap, hahaha), maar gelukkig had mijn buurvrouw in de bus reistabletjes bij zich. Dat hielp op een gegeven moment wel wat en ik heb er in ieder geval heerlijk op geslapen. Verder was er een probleem met de startmotor, dus de chauffeurs durfden de bus niet meer af te zetten, hahaha. Gelukkig kwamen we zonder verdere problemen weer op vertrouwde Nederlandse bodem aan. We kwamen om 14.30 uur aan in Tilburg en daar stonden mijn kindjes en ex me op te wachten bij de bus. De kids waren in eerste instantie een beetje terughoudend, maar thuis gekomen was dat gelukkig snel over....Met name Siebe moest wel weer heel erg wennen aan het feit dat ik er weer was en hing eerste nog heel erg aan Marcel. Twee jaar geleden toen ik onverwacht opgenomen werd voor een keizersnede bij Siebe, was Merijn ook 2 jaar. Ik ben toen ook een dag of 7 weggeweest van huis en heb daarna een paar weken echt moeite moeten doen om het vertrouwen van Merijn weer terug te winnen, dus ik voorzag al weer een beetje hoe het zou worden. Maar zoals Marcel (ex) al zei, is de situatie nu natuurlijk geheel anders en is hij niet zo veel in beeld. Dat blijkt ook wel, want het is nu al weer als vanouds, gelukkig.....
Ik heb het enorm naar mijn zin gehad aan de Costa Brava en ga zeker nog een keertje terug naar Malgrat, volgend jaar denk ik. Het hotel was prima voor een lage prijs en een Nederlandse kroeg om de hoek, met veel gezellige mensen is ook niet echt vervelend te noemen!! Eén keer rollen en ik lag op het strand....gewoon een heerlijk relax vakantie. Ik ga maar vast sparen voor volgend jaar, want wellicht ga ik dan toch nog maar eens een keer alleen! Over een jaartje of 2-3 ga ik de kindjes wellicht een keertje meenemen naar zo'n land. Als ze iets meer zelfstandig zijn en de eerste beginselen van het zwemmen onder de knie hebben of in ieder geval de oudste alvast. Alleen met 2 van die nog zo kleine koters is mij te hard werken op een vakantie, hahahaha.
Ik ben er in ieder geval heerlijk van opgeknapt en kan er weer tegen! En dat laatste 'negatieve' kan al het positieve wat deze vakantie heeft opgelverd niet om zeep helpen!
Groetjes Fonske.
Ik heb het enorm naar mijn zin gehad aan de Costa Brava en ga zeker nog een keertje terug naar Malgrat, volgend jaar denk ik. Het hotel was prima voor een lage prijs en een Nederlandse kroeg om de hoek, met veel gezellige mensen is ook niet echt vervelend te noemen!! Eén keer rollen en ik lag op het strand....gewoon een heerlijk relax vakantie. Ik ga maar vast sparen voor volgend jaar, want wellicht ga ik dan toch nog maar eens een keer alleen! Over een jaartje of 2-3 ga ik de kindjes wellicht een keertje meenemen naar zo'n land. Als ze iets meer zelfstandig zijn en de eerste beginselen van het zwemmen onder de knie hebben of in ieder geval de oudste alvast. Alleen met 2 van die nog zo kleine koters is mij te hard werken op een vakantie, hahahaha.
Ik ben er in ieder geval heerlijk van opgeknapt en kan er weer tegen! En dat laatste 'negatieve' kan al het positieve wat deze vakantie heeft opgelverd niet om zeep helpen!
Groetjes Fonske.