Ben d'r weer!!

En? Plak je ze al achter het behang en wenste je jezelf weer op een spaans strand?
Of zijn jullie alweer aan elkaar gewend en gaat alles oke? Wat een helse rit heb jij gehad zeg, echt erg!

Gijs ziet er al helemaal naar uit jullie donderdag te zien (ik ook natuurlijk, maar dat spreekt voor zich)! Neem foto's mee.....

En oja, gisteren was hij (Gijs dus) bij de bso (buitenschoolse opvang) en had daar een nieuwe leidster die Yvonne heet. Zegt ie gisteravond tegen mij: mijn juf vandaag heet precies als de mama van Merijn en Siebe! Je hebt indruk gemaakt hahahahaha, in ieder geval op mijn vierjarige!

Liefs
Susan

Hee hoi!

Wat goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ik vind het stoer van je hoor, om zoiets helemaal alleen te doen!
Ik heb een hele grote mond, maar ik zou echt niet alleen op vakantie durven haha!
Hopelijk heb je wel wat leuke foto's voor ons????

Groetjes van Cissy

Leuk dat je er weer bent! Hopelijk lukt het om je vakantiestemming nog even vast te houden. Enne die foto's daar ben ik ook wel benieuwd naar!!
Groetjes Laura

Zo te horen is het alleen op vakantie gaan je goed bevallen.
Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Je had het ook wel ff nodig denk ik.
Nu weer fijn met de kinderen en wie weet volgend jaar weer...met vliegtuig???

groetjes Pascal

Terug
Bovenaan