ben dr klaar mee

Voor degene die geen zin hebben in een klaag bericht, vooral niet verder lezen.

3 Jaar heeft het geduurt. 3 Jaar voordat we eindelijk weer zwanger mochten zijn van ons 2e wondertje. Ik kon alle zwangere vrouwen wel schieten die liepen te zuchten en te steunen over hun "kwaaltjes". Ik had zoiets van: Wat zeur je nou, jij bent tenminste zwanger!

Nu wil ik al die zwangere vrouwen mijn exuses aanbieden voor mijn volkomen belachelijke gedachten. Even was ik vergeten hoe zwaar zwanger zijn ookal weer eens kon zijn.
En echt, ik ben zoooo blij dat we dit wonder toch nog mogen ervaren, maar tegelijk ben ik het zo zat. Ik heb zo'n pijn aan mijn banden dat ik smorgens nog maar met moeite mijn bed uit kan komen en ik heb nu al 3 dagen achter elkaar van die stomme, hysterische jankbuien. Ik baal dat ik mijn man amper kan helpen met de kinderkamer en dat is heel frustrerend voor zo'n perfectionist als ik. Maagzuur komt me nu ook de strot uit (letterlijk). Ik heb het gewoon gehad. Ik wil weer (op mijn buik) kunnen slapen, ik wil weer normaal lopen ipv waggelen, ik wil van die verrekte pijn af en ik wil leuk, gezellig, probleemloos en mooi zwanger zijn. Neej, dat gaat niet nee...
Nog 90 dagen te gaan tot de uitgerekende datum...GRRR...

Bedankt dat ik hier even mijn gal kan/mag spuwen.
Liefs, Nicole 27w1d

nou nicole..
ik snap jou helemaaaal!!!!!
ik ben het meer als zat ook en als ik denk dat ik nog minimaal 9 weken moet wachten tot die kleine mag komen wordt ik depri!
ik heb ook ontzettende pijn met opstaan,draaien al liggen doet gewoon pijn!
ik wordt ook niet goed van die harde buiken terwijl ik al geen f*ck meer MAG doen!!!
maagzuur..hm ja ook hier wordt ik er niet goed van!
het is inderdaad een wonder dat we een kindje mogen baren en dat het gezond is,maar tegelijk ben ik ook echt zoooo klaar ermee!

meid kom op we moeten nog heel even..even tandjes bijten en dan zijn we er!
oja...geef het wel even aan bij je vk of gynecoloog van die pijn enzo..dan houden ze er vaak rekening mee dat ze niet boven de 40weken laten lopen ;-)
mits het kindje goed op gewicht is natuurlijk!!!

Liefs Kim 27w6dgn

Ik sluit me helemaal bij jullie aan. Ook wij hebben best een tijdje moeten klussen voordat we het gewenste resultaat hadden, en ook ik dacht wel eens 'Wat zeur je nou met je bekken/banden/dingetjespijn... ruilen?!?'

Maar nu? Ik heb zelf last van bekken/banden/dingetjespijn in het kwadraat, heb sinds het begin geen nacht goed geslapen -en dat wordt alleen maar erger-... nou ja, om in herhaling te vallen; ik sluit me helemaal bij jullie aan.

herken het ook echt!!! ik heb dan niet lang hoeven te klussen maar vind het erg tegenvallen hoe gewenst het kindje ook is!!!
door de navelbreuk kan ik weinig ben dizzy en gisteren verloor ik wat bloed en dan baal ik er weer totaal van!!!

maar goed succes en hopelijk gaat het snel wat beter ik moet het langste hier denk nog....
ben nu 24,4 weken

O meiden.... klinkt stom maar zo fijn dat jullie het (soms) ook helemaal gehad hebben! Ik voel me niet continue zo, maar wel bij vlagen/dagen en slapen is inderdaad een ramp en als je daar dan een keer over "klaagt" voel ik me later lullig. zo van wat zeur je.. ook een beetje de houding van mij man: (nonchalant:) "ja schatje je bent zwanger" GGGRRRRRRRRR

laten we vooral aftellen (13 weken is laaaannnggg)en niet vergeten waarvoor we het doen! (het is mijn eerste maar ik ga er natuurlijk -of misschien juist daarom- vanuit dat alle gezeur dan wegvalt:) )

sterkte allemaal!
xMarij, vandaag precies 27 weken

Ik heb ook zwanger mensen vervloekt na mijn miskraam maar nu ik zelf weer zwanger ben vergeet ik dat er mensen zijn die het nu ook moeilijk hebben. Ben echt alleen maar met me zelf bezig. Ik merk dat ik ook minder kan doen of dat ik het wel doe en het later wel merk.
Dacht even in me eentje een kerstboom te gaan kopen met pot maar gelukkig bedacht ik me. Het zou me nooit zo lukken om de kerstboom in de auto te krijgen en er weer uit.
Ik moet ook nog wel even ben nu 25 weken en 5 dagen.

Groetjes Peet

Bij mijn 1e heeft het ook vrij lang geduurd voordat we zwanger waren( precies 1 jaar) en toen kon ik ook geen zwangere vrouw zien.
Dit keer hadden we verwacht dat het wel weer een poosje zou duren, maar nu was het binnen 3 maanden raak.( in jan wel een vroege miskraam gehad.)
Nu gaat deze zwangerschap mij beter af, dan bij de 1e, maar ook ik heb nu regelmatig dagen ertussen zitten, pfffff!!!!!! Alles doet me dan pijn in me lichaam, niemand kan iets goed doen en die vreselijk huilbuien!!!!.
Vooral 's avonds en 's nachts heb ik het vaak echt helemaal gehad. Gelukkig kun je hier ook even lekker stoom afblazen of gal spuwen. Scheelt voor me man ook weer hahahaha. Al vind hij het niet erg als ik soms ook even klaag.
Ben indd al druk bezig met aftellen, dus laat dat verlof en de bevalling maar komen.

Liefs marielle 25w6d

Wat heerlijk dat er iemand over begonnen is. Ik heb die gevoelens ook al weken. Ben alles zo spuug zat. En iedereen doet maar alsof je op een mooie roze wolk moet zitten. Nou bij mij is het al tijden een zwarte donder wolk. Gelukkig is mn man meegaand en weet me vaak wat positiever te stellen, maar eigenlijk wil ik gewoon mn leven terug, lekker kunnen slapen (op mn buik), geen emotie wisselingen, geen bandenpijn.
En als je eens een keer wat negatiefs zegt, dat iedereen zegt nou bedenk maar waar je het allemaal voor doet...... Nou op dit moment kan het me allemaal gestolen worden.
Dan zijn nog 11 weken te gaan erg lang.
Dank je wel dat ik het ff kwijt kan.

Pauline (28w6d)

Terug
Bovenaan