ben dr klaar mee

Lekker om even zo te lezen van jullie. Had het hier vanochtend even gehad. Eigenlijk moet ik geen wasmand meer tillen en stofzuigen en zo, maar ja het huishouden gaat ook door. Marco zit ook niet goed in zijn vel, na de griepprik nu aan de antibiotica dus is ook erg moe en dan nog vragen of hij 'savonds van alles doet...
Het naar school brengen van Martijn valt me steeds zwaarder, en ik moet vandaag nog 12 weken.. (vandaag dus 28 weken...). Slaap regelmatig slecht, lig soms wel 3 uur wakker om niks... bekken doet zeer en durf amper meer auto te rijden omdat tussen mijn buik en het stuur nog maar zo'n 5 cm zit... Vanavond voor het laatst waarschijnlijk... maar je bent ook in je huishouden dan zo afhankelijk van anderen.. bah..

Marianne

Lekker om even zo te lezen van jullie. Had het hier vanochtend even gehad. Eigenlijk moet ik geen wasmand meer tillen en stofzuigen en zo, maar ja het huishouden gaat ook door. Marco zit ook niet goed in zijn vel, na de griepprik nu aan de antibiotica dus is ook erg moe en dan nog vragen of hij 'savonds van alles doet...
Het naar school brengen van Martijn valt me steeds zwaarder, en ik moet vandaag nog 12 weken.. (vandaag dus 28 weken...). Slaap regelmatig slecht, lig soms wel 3 uur wakker om niks... bekken doet zeer en durf amper meer auto te rijden omdat tussen mijn buik en het stuur nog maar zo'n 5 cm zit... Vanavond voor het laatst waarschijnlijk... maar je bent ook in je huishouden dan zo afhankelijk van anderen.. bah..

Marianne

Hoi dames.

wat een geklaag.
Geniet toch lekker van het zwanger zijn, Hoe vaak ben je nu zwanger in je leven. Het is toch heerlijk om die kleine smurf in je te voelen bewegen.
Oke, ik heb ook klachten, veel buikpijn, moet verplicht rust houden. Maar ja, eigen schuld dikke bult. We wilden zelf zo nodig dit kind,
Dus kom op dames, niet te veel geklaag. Schouders eronder tot maart
Nienke

nienke dat is makkelijker gezegd dan gedaan hoor!
de ene zwangerschap is de andere niet..
denk dat iedereen wel eens wat klachten heeft maar sommige hebben het toch wel zwaar hoor!
natuurlijk hebben we dit onszelf " aangedaan" maar ook ik wist dat mijn zwangerschap niet een mooie zou gaan zijn ivm mijn vorige.
en ik denk zovaak pff zeur eens niet zo,maar soms heb je het gewoon echt flink gehad met pijn en al die dingen! en daarom kunne we hier even lekker klagen ;-)
dus gun ons dat dan ook maar even haahaha!
maaaar je hebt gelijk we moeten nog even volhouden!

Vorig jaar om deze tijd was ik ook zwanger. Daarom lijkt het wel alsof ik een olifantendracht heb. Soms kan ik het bijna niet geloven dat ik vorig jaar kerst ben bevallen na een zwangerschap van 38 weken en toch met lege handen sta.
Dus jullie begrijpen het al, ik sluit me bij jullie aan. Ik kan niet wachten totdat het maart is.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan