Ben echt over de zeik...

A

Anoniem

Guest
Dave is gisteren avond om 22.00 opgeroepen om met de helikopters de bosbranden in Griekenland te gaan blussen.
Vanochtend om 06.00 was hij al weg...en we weten niet wanneer hij terug komt. Hij is minimaal voor 1 week, maar het kunnen er ook 3 of 4 worden...
Ik was gisteren precies 34 weken zwanger en ons zoontje is met 38 weken geboren... Ik ben zooo bang dat de kleine al eerder geboren wordt en dat Dave er dan niet bij is.

Vandaag zouden we met ons zoontje en  vrienden met hun kinderen  naar de dierentuin gaan... Afzeggen
Dinsdag zijn we 4 jaar getrouwd, zouden we lekker uit gaan eten, Gaat NIET door..
Deze week hoef ik niet meer ´s avonds  te werken dus kon ik lekker rustig aan doen... Niet dus met een kleine peuter puber...!!

Ik baal er zoo stevig van....
Vooral omdat we de afgelopen al zooo veel uitzendingen meegemaakt hebben en dit jaar lekker rustig zou zijn voor ons. En nu vlak voor de bevalling krijgen we het toch nog spannend of hij erbij zal zijn...

Sorry voor mijn geklaag, maar ik ben blij dat ik het even van me af kan schrijven..

Liefs, Mar

Hoi mariel,

Ik kan me wel voorstellen dat je het heel erg vind.
Dat zou ik ook vinden.
Ik hoop voor je dat hij weer optijd terug is.
En dat jullie van jullie kleine kunnen gaan genieten.
Doe maar rustigaan.

groetjes mirjam

Zeuren mag altijd hier toch?!

Ik kan het me helemaal voorstellen, ik zou ook compleet over de rooie gaan als er zoiets zou gebeuren. Gelukkig zit mijn vriend gewoon achter de pc en zal dit bij ons niet gebeuren. Heb wel een ex in het leger, dus weet wat het is.

Heel veel succes met jullie puberende peuter en als je wilt klagen, gewoon lekker doen!

Jettepetje

Hallo Mariel

Ik kan me helemaal voorstellen dat je teleurgesteld en verdrietig bent. Mijn man heeft (ook) in het leger gezeten dus ik weet wat het is als ze opeens opgeroepen worden maar gelukkig hebben wij ervoor gekozen dat hij eruit zou gaan voordat er kinderen kwamen. Maar even genoeg over onze situatie. Jij zit hier nu mee. Ik hoop dat de branden snel geblust zijn, zowel voor de situatie daar, als voor jullie gezin en dat je vriend/man snel weer thuis is. En als je je weer eens ...... (piep) voelt gewoon even van je afschrijven hier.

Succes
angelique

Hoi Mariel,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je over de zeik bent, ik baal er al van dat mijn man rond de 37 weken op 2 uur afstand rijden is.

Rot dat je gewoon niet weet wanneer hij weer terug komt. Daarnaast wordt het gewoon ook erg zwaar om er alleen voor te staan met een kindje nu.

Sterkte meid, schrijf hier lekker van je af.

Syl

Hoi Mariel,

Ik kan me helemaal voorstellen dat je over de zeik bent, vooral met nog een peuter in huis. Ik heb er ook eentje rond lopen en dat is nu gewoon zwaar met zo'n dikke buik en de weinige energie. Maar als jouw man de zwangerschap aankaart, is dat dan geen reden dat hij in ieder geval over 2 weken weer thuis kan zijn. Lijkt me prettig als je weet wanneer hij weer terug komt, dan kun je je daar op in stellen. En misschien kun je een keertje extra oppas vragen, zodat jij ook even aan jezelf toekomt. Vaak doen we dat gewoon te weinig.
Sterkte er mee en klaag hier maar lekker zo vaak als het nodig is.

Liefs Janine

Hoi Mariel,

Heel goed dat je even je hart op dit forum lucht! Heb ik laatst ook gedaan! Vind het erg vervelend voor je dat je man uitgerekend nu weg moet zijn en dat je in de onzekerheid zit wanneer hij terug komt.

Probeer ook aan je kleintje in je buik te denken. Misschien is het mogelijk dat familie of vrienden in je omgeving je een beetje kunnen helpen?

Heel veel sterkte, en wij op dit forum zullen je via deze weg steunen!

Groetjes Sylvia

hey Mariel,
Ik snap je helemaal... mijn lief is ex-militair, ik ken het probleem...
Ik ben ook erg blij dat hij nu niet meer in dienst zit en niet altijd weggeroepen kan worden.
Lullig nu zo in die laatste weekjes voor het begint, vooral omdat ze jullie een rustige tijd beloofd hebben...
succes ermee, en hopelijk kan hij snel weer naar 'het nest' komen!
liefs Ciske

Terug
Bovenaan