Ben echt over de zeik...

Kan me je situatie goed voorstellen!
Mijn man vaart en is twee weken geleden voor 6 weken weggegaan.
Dinsdag over 4 weken is ie weer thuis, ik ben dan ruim 37 weken.
Ben ook wel benauwd dat het kindje komt terwijl hij er niet is,
meer omdat ik het voor hem rot zal vinden dan voor mezelf.
Maar helaas...het is ons lot.

Kop op meid!!!!

lieve Mariel,

JA, het is zwaar klote dat je man zo ineens weg moet. En zeker zo kort voor de bevallingsdatum.
Misschien wil je het helemaal niet horen, maar je moet aan de andere kant maar denken dat hij er wel heel veel mensen mee helpt. Stel dat daar iemand in de buurt woont die net als wij allemaal, en jij zeker, op het punt staat te bevallen en er heel vlakbij brand woedt. Je voelt je absoluut niet veilig. Maar nu is jou man er om hun te helpen zodat zij (net als jij) veilig kan bevallen van een gezond kindje.
Ik weet dat je het liefst je man nu heel dicht bij je wilt hebben, maar het is toch schitterd als je straks je kindje kunt vertellen dat papa misschien wel niet bij de bevalling was, maar papa is wel een  HELD want hij heeft veel mensen geholpen.
(het is toch anders dan dat je moet vertellen dat papa een of andere stoffige kantoorklerk is, hun papa is een SUPERHELD in het lijntje van spiderman, maar dan in levende lijve!)

Ik wens je veel succes in deze tijd en hoop voor je dat je man eind van de week weer braaf thuis is en hij de samen met jou kan bevallen. echt uit de grond van mijn hart!!

memmeh

Hee lieve  meiden!!!

Bedankt voor jullie opbeurende berichten en medeleven!!
Vandaag gaat het al weer beter.Was gisteren zo overdonderd heel de dag...
Het is ook zo raar... Zaterdag 's avonds om 22.00 gebeld worden en dan om 06.00 's ochtends al weg zijn...

Vooral Bowen heeft het er nu wel moeilijk mee. Hij snapt er niks van dat papa weg is. normaal bereiden we hem altijd erg goed voor en dan heeft ie er iets minder moeite mee.

Gisteren samen met hem naar het nieuws gekeken om hem proberen uit te leggen wat papa aan het doen is. Kwam Dave nog op het nieuws ook!!!! Dat was wel grappig en Bowen riep ook heel hard "daar is papa Dave!!!!"

Wel heb ik mijn beste vriendin gevraagd om eventueel, als dave niet op tijd is, bij mijn bevalling wil zijn. Dat vond ze een hele eer!!!

Ik ga weer even werken. (1 na laatste dag!!!!)

Liefs, Marielle

Wat zou jij je rot voelen! Hopelijk komt je mannetje snel weer thuis! Maar morgen gaat niet lukken. Ga je alsnog wat leuks doen op jullie trouwdag?
In ieder geval, gefeliciteerd!!!

Liefs van Pam

oh wat erg voor je meid, ik dacht dat ik het kut had om het zo te zeggen, ik heb nog niks geregeld voor de baby niet eens een naam laat staan de rest, want we zijn nog bezig met de badkamer aan het verbouwen en wel bijna klaar maar de rest moet gehaast geregld worden, plus mijn man lief kan geen vrij krijgen in de week dat ik uitgerekend ben dus ik heb gevoel dat het ook niet goed gaat komen maar moet wel positief blijven en jij ook en wens je sterkte en heel veel succes.

Manal 32 wk en 2dg

hoi meissie,

kan me goed voorstellen dat je zo over de zeik was.

Fijn om te lezen dat het nu een stukje beter met je gaat en dat je het wat meer kan relativeren. Wel stoer dat Bowen zijn papa op tv heeft gezien. Dan wordt het voor hem ook een stuk duidelijker. Ja, leg z'on klein peutertje maar eens uit dat papa plots weg is.
Gaat het verder goed met je?

Dikke knuffel van mamabinck.

ps. en als je nog eens van je af moet klagen; gewoon doen meid. Hebben we allemaal wel eens last van!!!!

Hoi Marielle,

Gelukkig heb ik geen ervaring met een man die in het leger/luchtmacht etc zit.
Maar  wat kan ik me goed voorstellen hoe jij je nu voelt.
Ik zou er op zulke momenten als nu echt ontzettend gefrustreerd van worden.
Kunnen ze daar geen rekening houden met prive zaken zoals deze?
Als hij aangeeft dat jij bijna op "knappen"  staat zou hij dan niet eerder naar huis toe mogen?
Jullie hadden dit zo ontzettend nodig samen, na die drukke periode. En hem was toch een "rustperiode" beloofd?

Vind het ook erg zielig voor Bowen. Die begrijpt er natuurlijk helemaal niets van. Zijn papa die opeens weg is, die geen gedag heeft kunnen zeggen.

Ik hoop echt van harte dat Dave snel weer terug is. Jullie kleine meid moet maar even op papa wachten.

Kruimel

Terug
Bovenaan