A
Anoniem
Guest
ik had een leuke baan, maar een kl*te baas.
dus ik ben weggegaan, ik werkte via het uitzendbureau krijg dus geen ww.
nu ben ik bang dat ik niet zo snel aan werk kom, ik doe er ontzettend mijn best voor, maar je weet nooit.
ik heb even een dipje, de tranen staan in mijn ogen want mijn vriend heeft gezegd dat als ik geen werk heb dat we dan beter niet aan kinderen kunnen beginnen.
het ging heel goed daar, maar mijn baas was echt een eikel met rotopmerkingen.
het is goed dat k daar weg ben, maar nu ben ik bang dat als ik over een week of 2 geen werk heb, dat k dan moet stoppen met zwanger worden.
ik wil niet meer via een uitzendbureau werken, want dat gaat iedere keer zo slecht en mocht ik dan zwanger zijn, dan kicken ze je nog zo buiten...
heb echt even een dip, sorry hoor moest het even kwijt.
waarom is de wereld voor de vrouwen altijd zo lastig
dus ik ben weggegaan, ik werkte via het uitzendbureau krijg dus geen ww.
nu ben ik bang dat ik niet zo snel aan werk kom, ik doe er ontzettend mijn best voor, maar je weet nooit.
ik heb even een dipje, de tranen staan in mijn ogen want mijn vriend heeft gezegd dat als ik geen werk heb dat we dan beter niet aan kinderen kunnen beginnen.
het ging heel goed daar, maar mijn baas was echt een eikel met rotopmerkingen.
het is goed dat k daar weg ben, maar nu ben ik bang dat als ik over een week of 2 geen werk heb, dat k dan moet stoppen met zwanger worden.
ik wil niet meer via een uitzendbureau werken, want dat gaat iedere keer zo slecht en mocht ik dan zwanger zijn, dan kicken ze je nog zo buiten...
heb echt even een dip, sorry hoor moest het even kwijt.
waarom is de wereld voor de vrouwen altijd zo lastig