ben een beetje bang

A

Anoniem

Guest
ik had een leuke baan, maar een kl*te baas.
dus ik ben weggegaan, ik werkte via het uitzendbureau krijg dus geen ww.
nu ben ik bang dat ik niet zo snel aan werk kom, ik doe er ontzettend mijn best voor, maar je weet nooit.
ik heb even een dipje, de tranen staan in mijn ogen want mijn vriend heeft gezegd dat als ik geen werk heb dat we dan beter niet aan kinderen kunnen beginnen.
het ging heel goed daar, maar mijn baas was echt een eikel met rotopmerkingen.
het is goed dat k daar weg ben, maar nu ben ik bang dat als ik over een week of 2 geen werk heb, dat k dan moet stoppen met zwanger worden.
ik wil niet meer via een uitzendbureau werken, want dat gaat iedere keer zo slecht en mocht ik dan zwanger zijn, dan kicken ze je nog zo buiten...
heb echt even een dip, sorry hoor moest het even kwijt.
waarom is de wereld voor de vrouwen altijd zo lastig

Nou meid
Je moet ff geduld hebben met het vinden van een baan.
Maar het is ook mogelijk om rond te komen van 1 inkomen en een kind.
Ik ben zelf nog student en mijn man werkt en we zijn super gelukkig met onze 2 jarige dochter en nog gaan we voor de 2de. Ik moet ook een baan gaan zoeken want eind mei rond ik mijn opleiding af. En zo als ik in een vorig bericht van je las, we moeten blijven zwijgen dat we al bezig zijn met proberen. Anders blijven we er zo bij lopen zonder baan.  En het zorgd alleen maar voor meer stress en druk op ons lichaam. Dus meid ik kan alleen maar zeggen dat je door moet zetten met proberen als je het zelf nog wil  en succes met het vinden van een  baan.

liefs berna        

hey hey gewoon blijven zoeken naar werk en bezig blijven zwanger worde!! je mag het namelijk tot   6 maand geheim houden dat je zwanger bent!!! meid geef de moed niet op!!! en als je het kindje hebt ging je toch zoiezo minder werken, scheelt het dan zoveel kan het niet met 1 salaris mischien wat zuiniger met sommige dingen???

Kop op Fiepke...!!
Een baan vinden duurt ook gewoon even hoor....
En je zegt gewoon dat je nog niet bezig bent  met zwanger worden!!
Als je zwanger wordt moet je ook eerst maat zien dat het goed gaat en het duurt zowiezo 9 maanden. Je ziet het ook niet meteen dus.
En ik ken genoeg mensen die het met een salaris ook lukt hoor...dus het hoeft je niet
in de weg te zitten. Misschien eventjes wat zuiniger leven maar alles komt daarna vanzelf goed!
Sterkte en succes!

Liefs Linnepinnie

ja dat weet ik
maar het probleem is dat wij het met een salaris niet redden.
we hebben een koophuis met hypotheek, dat heeft mijn vriend geerfd, toen zijn vader overleed, dus dat doe je ook niet zomaar weg zeg maar....
en omdat het goed ging op het werk zijn we gestopt met de pil.
ik zie het nu ook weer een stuk zonniger in dankjewel
ben vandaag weer naar een uitzendbureau geweest, en ik mag morgen op gesprek!!!
dat is het derde gesprek sinds ik donderdag bij mijn oude werk weg ben, vrijdag een gehad, vanmorgen en morgen dus weer een,
natuurlijk werk ik liever direkt   voor een bedrijf, want dan heb je minimaal een half jaar contract en bij een uitzendbureau niet, maar goed je moet toch iets he
ik wacht het af, nu is niet het zwanger worden nr 1 op de lijst, maar het werk vinden, misschien ook wel goed dat ik even ergens anders mee bezig ben.
ik hou alleen niet van het thuiszitten haha

ach laat het maar gewoon op je afkomen!! al die stress is zoiezo niet goed! ik bedoel je hebt al 3 gesprekken gehad in nog geen week! das toch goed! hoef je helemaal niet meer terug te komen bij de oude baas! kus

nee ik hoef helemaal niet meer terug te komen, hij vond dat als ik geen maand wilde uitwerken, dat 2weken dan ook niet nodig waren, ach mooi toch, hoef ik er niet meer naar toe haha
en ik blijf solliciteren ondertussen

daar heb je geluk mee! hij had je ook nog een mand kunnen laten werken! was ook   niet zo geweldig geweest!

Terug
Bovenaan