ben een beetje bang

nee want ik zat daar via een uitzendbureau hij had geen poot om op te staan en dat wist ik dus ik laat me niet zomaar beetnemen!

beter ja! kun je je helemaal op je toekomst richten!!!! ik denk dat je snel een nieuwe baan hebt!!! en dat je gewoon door kan gaan met een baby krijgen!! kus kus

maar vind je dat ik het kan maken om ergens te beginnen als ik wordt aangenomen via het uitzendbureau en dan ergens anders verder solliciteren ja toch?
voel me dan altijd een beetje schuldig haha

ja tuurlijk kun je dat maken!!! moet je gewoon doen! Je moet het voor jezelf doen niet voor die mensen! gewoon doorgaan met solliciteren enz! je kunt altijd ergens een betere baan tegenkomen en als je dan intussen wat hebt is dat toch 10 keer beter!!!

Hoi hoi,

Je bent je eigen baas hoor dus doe gewoon wat jij denkt dat goed is. Laat je door niemand gek maken.
Maar ik snap je angst hoor. Ik zou denk ik ook wel hetzelfde denken. Ga er dus gewoon voor en laat het gewoon gebeuren.
Succes meid!!!

jullie zijn echt super.
ik ben vandaag best wel emotioneel en dan vind ik het zo super dat ik bij jullie terechtkan en dat jullie me opbeuren, voel me al een stuk beter!

kus

Terug
Bovenaan