Ben er klaar mee 35 weken zwanger

<p>Hallo</p><p>ik ben nu 35 weken zwanger van me eerste Zoon</p><p>met 31 weken kreeg ik weeën remmers sinds dien lig ik plat daarvoor zijn er ook al dingen dus probleem zwangerschap </p><p>maar ben nu 35 weken zwanger en ben er echt klaar alles doet pijn slapen is er niet meer bij wie heeft dit ook?gelukkig is de mijne al helemaal ingedaald kan niet wachten tot ik beval want dit trek ik niet lang meer die pijn en niet kunnen slapen herkent iemand dit? En heb je tips om toch nog even door te zetten ? </p>

Ik herken het ja, Heb bij mijn eerste zwangerschap vanaf week 31 plat gelegen omdat mijn vliezen loskwamen en mijn baarmoederhals sterk verkort was.Alles deed pijn op het einde. Ik was echt een depressie nabij... ik weet dat ik toen dacht dit doe ik NOOIT meer.En kijk nu, tweede keer zwanger, al 36 weken en nergens last van ;-). hij verschillend 2 zwangerschappen toch kunnen zijn...Hoe ik die laatste weken heb doorgebracht? Ik weet wel dat mijn doel 36 weken halen was. Eenmaal die kaap voorbij mocht hij komen. ik heb al de starwars films gezien en nog veel meer... gelezen, vaak bezoek gehad van vriendinnen. Al was het maar een uurtje, mijn dag was daardoor toch wat gebroken. Vanaf 36 weken ben ik terug beginnen te bewegen, want hij mocht komen en uiteindelijk ben ik bevallen op 38 weken en 5 dagen...

Ik had veel pijn aan Mn onderrug en bekken maar niet zo extreem als jou denk ik. Al lag ik wel constant op de bank want opstaan deed pijn en gewoon dingen doen deed pijn.
ik was er in ieder geval ook zoooooo klaar mee. Nou vond ik zwanger zijn sowieso alleen een iets wat moest omdat ik een kind wou. Het enige leuke was als ik mijn dochter voelde trappelen. Zei al tegen mijn man “hoe kunnen vrouwen dit nou geweldig vinden”
met 38 weken bevallen van een mooie dame. 
Alles wat ik kan zeggen is, rust zoveel mogelijk  en succes. Nog even doorbijten!!

Oei met 35 weken al klaar mee. Ik ben nu 38 weken en het is inderdaad allemaal niet meer zo leuk. Om het maar zacht uit te drukken maar ja, je doet er weinig aan en door te wachten tot die komt maak je t ook niet makkelijker voor je zelf. Dus probeer toch gewoon te doen met wat ik kan al is t maar ergens een kopje thee drinken. 

Oh wat vervelend voor je!! Ik had het gehad rond 36/37 weken met de feestdagen van 2018. Leek wel maanden te duren voordat die paar weken voorbij gingen. Ben bevallen op de uitgerekende datum.
Geen tips behalve lekker doen waar je zin in hebt. Films kijken, snacken, lezen, nodig wat vriendinnen uit voor afleiding, laat lekker je nagels doen (aan huis kan ook) Vluchtkoffer maken of checken en voor je het weet ga je bevallen. Succes nog even

ooh wat ontzettend vervelend! Ik kan het me heel goed voorstellen!
Zelf zit ik ook op de 35 weken en ook zwanger van mijn eerste Zoon.
Ik begin er ook echt klaar mee te zijn. Ik mag niet klagen en hoef gelukkig niet plat te liggen! maar alles wordt nu wel echt zwaarder.. ik slaap ontzettend slecht.. als ik veel loop (wat dus eigelijk helemaal niet veel is) krijg ik last van mijn liezen!

[quote quote=10203436]ooh wat ontzettend vervelend! Ik kan het me heel goed voorstellen! Zelf zit ik ook op de 35 weken en ook zwanger van mijn eerste Zoon. Ik begin er ook echt klaar mee te zijn. Ik mag niet klagen en hoef gelukkig niet plat te liggen! maar alles wordt nu wel echt zwaarder.. ik slaap ontzettend slecht.. als ik veel loop (wat dus eigelijk helemaal niet veel is) krijg ik last van mijn liezen![/quote]
Dat pijn in de liezen is wss de indaling dus wel weer een stap dichterbij het einde!

Bij mijn jongste moest ik ook vanaf 30 weken plat ivm weeënactiviteit. En dat met 2 peuters in huis, wat een drama. 
Ik heb het tot 37 weken exact volgehouden, toen dacht ik "nu mag hij komen", ik ben een wandeling gaan maken en een paar uur later begon de bevalling!
Maar goed dat ik daarvoor dan echt gelegen heb, want hij was maar 2525 gram en had beter niet eerder kunnen komen. 
Nog 2 weken volhouden, dan mag hij komen, dikke knuffel!

Terug
Bovenaan