Ben er klaar mee 35 weken zwanger

Bij mijn eerste tot week 32 fulltime gewerkt met 32 weken begon spontaan de bevalling dus weeen remmers gehad en plat gelegen. Uiteindelijk met 33 weken geboren.
Vele zwangerschappen ( die mis gingen ) verder 3 maanden geleden bevallen van een zoontje met 38.3. Vanaf week 17 mocht ik niks meer. Zat wekelijks in het zkh omdat ik mij zorgen maakte. Maar had het er met alle liefde voor over.
Ondanks alle angst en zorgen zo blij dat hij is blijven zitten. Mijn dochter lag weken in het ziekenhuis. Heeft er jaren last van gehad. Hoe anders is het nu met mijn zoontje
Dus ik zou zeggen hou nog even vol. Liever nog ff afzien ipv een vroeggeboorte. Over een paar weken kan je lekker van je wonder genieten.

Wat vervelend voor je!
Ik ben bijna 38 weken zwanger en sinds de 8ste week al bekkeninstabiliteit. Vanaf 30 weken is het erger geworden en nu kan ik bijna niks meer. Ik loop van de bank naar de wc en naar bed, meer kan ik bijna niet. Slapen is ook een hel.
wij zijn door onze VK doorverwezen naar de gynaecoloog in het ziekenhuis en worden gelukkig met 38+6 ingeleid. Misschien kun je dit ook voorleggen aan je VK? 

Succes !

Terug
Bovenaan