Ben er klaar mee....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik ben er echt zoooo klaar mee!! Ik heb echt zo'n knallende koppijn dat ik er zowat van moet kotsen! Mijn hele gezicht doet er zeer van!! (sorry voor de toelichting) Voel me helemaal niet goed!! Eerlijk gezegd heb ik zoiets van: Rode duivels kom nu maar alvast dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en dan nemen we even een maand 'pauze'..... Er spoken allerlei vragen door mijn hoofd terwijl het nog niet mijn NOD is: "wat doen we verkeerd"....."Stel nou dat wij geen kindjes kunnen krijgen".....etc etc....

Je krijgt er van zelf wel hoofdpijn van! Sorry voor mijn klaagzang! Ik weet het ff niet meer....

Liefs Lynn

Klote zeg dat je je zo rot voelt.......... maar wie weet is het wel voor een goed doel ;-)

Maar begrijp het wel hoor al die vragen daar heb ik nu al last van............ je weet gewoon niet of je kinderen kunt krijgen en dat is toch wel heel erg spannend elke keer weer en hoelanger het duurt hoe meer twijfell begrijpelijk. Kom op probeer positief te denken. ALs het niet lukt zijn er genoeg manieren tegenwoordig om wel kinderen te kunnen krijgen dus het komt vast goed! Neem een pijnstiller en duik lekker je bedje weer in!

Sterkte!

Hai meid,

Dank je wel! Ik weet het ook wel en ik baal ervan dat ik zo negatief over kom terwijl ik helemaal niet zo ben en daardoor voel ik me ook weer zo rot! Ik heb net een 'dikke' aspirine ingenomen en duik zo nog even m'n bedje in (moet helaas zo nog weg) maar ik hoop dat ik me gauw beter voel en weer lekker positief kan zijn voor mezelf maar ook voor alle anderen.
Ik twijfel deze ronde gewoon aan alles en ik kan er niets aan doen....

hey meid,

wat vervelend dat je je zo ellendig voelt.
maar het kan ook een goed teken zijn.
verlies de hoop niet, het komt vast wel goed.

gun het je zo dat het raak is.

hey lieverd

balen dat je je zo rot voelt. Het is ook ontzettend spannend die wachtweken. Wie weet voel je je wel zo ellendig door de kleine uk! Ik hoop het zo voor je! Ik kan me voorstellen dat je met die vragen zit. Maar mocht het niet zo zijn, wat we hier allemaal natuurlijk wel hopen voor jou! Waarom zou je dan nog tot het nieuwe jaar wachten met de HA? Je word er toch doodongelukkig van als je niet weet waar je aan toe bent?! Bij de HA kun je duidelijkheid krijgen...

Succes meid! Good Luck!*****************************

Liefs Renate

hee meid,
ahhh die onzekerheid wordt je helemaal gek van he?! verlies idd niet alle hoop...ik zat week voor nod ook niet in me vel en was super sjaggie...wil je geen valse hoop geven maar gun het je gewoon zo
strooi met hcg voor je(jullie) **************
xxxxxxx

Hallo lieverds!

Bedankt voor jullie opbeurende woorden dat doet me goed! Het komt ook allemaal wel goed maar ik zit er gewoon deze maand teveel boven op! (om werkelijk gestoord van te worden) Heb het nog nooit zoooo erg gehad!

@Renate: Je hebt ook gelijk! Ik wil ook wel eerder naar de HA maar het is een beetje een gevoelig onderwerp bij mijn man. Ik denk dat hij stiekem bang is dat het aan hem ligt.....Ik ga het er vandaag nog maar eens met hem over praten want volgens mij weet hij niet helemaal goed wat het met mij doet (elke ronde steeds meer) Hij ziet wel de teleurstelling elke maand maar hij heeft ook zoiets van: "schat, onze tijd komt nog wel".

Ook begrijpelijk maar goed...het duurt ook nog wel even voordat we in de mm zitten. Ik wil hem ook niet kwetsen, snap je? Hoe gaat het met jou?

Liefs Lynn

Meis, wat kl*te dat je je zo voelt. Ik heb het ook wel eens hoor. Meestal als ik 's avonds in bed alleen lig te malen. Ik hou me vast aan het feit dat maar 3% van de stellen die vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan echt kinderloos blijven en wij horen niet bij die 3%!

Liefs,
Roos

Terug
Bovenaan