Ben er weer belachelijk vroeg bij

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Begin maar vast met lachen maar ik zit al over de tweede verjaardag na te denken. Nu is het voor ons nog belachelijk ver weg maar volgens mij worden de eerste over 3 maanden alweer twee. Wij zijn vandaag dus naar de beurs geweest en hebben een hoop ideeen op gedaan. Ik moet nog wel een thema bedenken. Vorig jaar had Marissa dus elfjes als thema. Voor dit jaar heb ik nog niet veel ideeen. Loop een beetjes vast. Ze is nu vooral fan van de teletubbies. Dus dat zouden we kunnen doen. Ik vind prinsessen ook erg leuk maar weet niet of dat over 1 of twee jaar niet leuker is. Zijn er nog meer mensen die er al wel over nadenken of moet ik weer professionele hulp gaan zoeken? Wij zitten er wel mee dat we een aantal dingen vast moeten leggen en als je daar niet op tijd bij bent dan loop je je kansen misschien mis. Hebben jullie al leuke plannen?

groetjes Linda

Hahaha, nee hoor je bent niet vroeg ;-)
Ik ben er totaal nog niet mee bezig, want eerst moet ik in maart nog een bevalling doen hihihi.
Dan is Feline gelukkig in mijn verlof jarig, dus ik kan nu zelf een taart gaan bakken enzo, want vorig jaar was het midden in de verhuizing.

Aan een thema doe ik niet en we doen het ook niet zo groot denk als jullie. Maar ik heb wel ideeen: Sesamstraat, Teletubbies (zei je zelf al), Bumba.
En prinsessen zou ik inderdaad pas doen als ze er zelf meer besef van heeft.

groetjes Maris

Hey Linda

pfff je hebt nog 9 maanden ;-)
Ik heb er ook wel over nagedacht hoor, maar dan vooral omdat mijn vriend weg is en ik t allemaal in mijn eentje moet organiseren en eigenlijk niet zo'n zin heb om die hele schoonfamilie bups te ontvangen.. ze zijn wel aardig hoor, maar ik denk dat je vast wel snapt dat ik er niet zo'n zin in heb.
Ik ga er eens goed over denken wat ik ga doen, misschien ga ik wel liever met Birgit naar de dierentuin ofzo en dan thuis lekker taart eten en er dus een feestje van maken wat ZIJ echt leuk vind en niet met de hele familie hier thuis zitten.. Ach ik heb nog 6 maanden...

thema's die je wat breder kan trekken zijn misschien ook leuk zoals "sprookjes" en dan zoals roodkapje en sneeuwitje en de 7 dwergen etc.. kun je varieren met vanalles etc..

nou succes he!

Evelien

hoi hoi

nee ik ben er nog helemaal niet mee bezig vidn het nu al snel genoeg gaan allemaal
en ik vind het allemaal maar een beetje overdreven.
ieder voor zich hoor maar ik vind het goed als Ryan het leuk heeft, alle mensen die belangrijk voor Ryan zijn er ook zijn en het GEZELLIG is
tuurlijk wordt er versiert en krijgt hij een mooie taart en een mooi kado enzo

maar ga niet werken aan hele thema's en bakken met geld uitgeven

maar goed nogmaals ieder voor zich

groetjes moekje

Hahahaha! Tja ik denk dat je jezelf weer eens veel te serieus neemt hoor!!

Ik ben best van het leuke dingen organiseren maar dan vooral gericht op wat  voor Mette handelbaar is. Geen hok  vol mensen  met als gevolg een overprikkeld kind maar gewoon gezellig een  feestje  van een uur of 2/3 met slingers, ballonnen en een taart. Als ik jou was zou ik pas over thema's nadenken als Marissa er groot genoeg voor is...

lfs ing

Haha, voor mij is het ook wel erg ver weg nog hoor. Maar het ging mij om de moeders voor wie het al wel dichtbij komt

Hoi Linda,

In april wordt onze dochter al 2 jaar! Het lijkt mij erg leuk om deze keer een thema-feestje te houden. Het hoeft ook niet heel duur te zijn. Als je een beetje creatief bent kun je een hoop leuke dingen bedenken/maken over een bepaald thema. Ik vind Bumba wel erg leuk! Het prinsessenthema zou ik ook bewaren voor later. Wat zag je allemaal voor leuke dingen op de beurs? Misschien kan ik er ook ideen uithalen?

Alvast bedankt!
Groetjes Babybelle

Hoi,
Daniëlle wordt in juni 2, jeetje 2 alweer!! Wat vliegt de tijd toch voorbij.
Ik denk niet dat ik al een themafeest ga organiseren, gewoon versieren en ballonnen is altijd leuk. Ik vind een themafeest pas leuk als ze het zelf kan begrijpen, maar zoals Moekje al zegt: ieder voor zich.

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan