Ben er weer belachelijk vroeg bij

Ik heb er nu wel zin in! Lekker nog verlof dan dus alle tijd om het leuk te versieren en zelf taart maken enzo!

Hopelijk is het lekker weer, zodat we in de tuin kunnen zitten. En verder doe ik ook niks aan een thema, want Feline begrijpt er toch niks van en het kost tegenwoordig allemaal genoeg.

Misschien ook een leuk idee om goedekope verjaardagstips uit te wisselen. Recepten enzo?
En wat voor kadootjes vragen we?

groetjes Maris

Wilde nog even iets zeggen. Niet om me te verexcuseren of zo maar met een them bedoel ik volgens mij iets anders dan nu gedacht word door sommige. Ik ben er al uit en heb als thema de Teletubbies gekozen. Dit betekend uitnodigigen, taart, versiering en goodiebags van de Teletubbies. Geen hele verkleedpartijen of zo hoor want daar zijn ze inderdaad te klein voor

ja echt heel belachelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha grapje
Ik dacht met kerst al aan een kado voor jesse en wat we gaan doen.

dus nog niet iets specifieks, maar als ik het wel weet hoor je het.

Groetjes Linda

Ben het wel met Moekje eens. Ik vind een thema verjaardag ook nog een beetje vroeg.Zelfs om er al aan te denken welke soort zakjes en slingers  ik moet kopen  

bij ons krijgt gewoon iedereen dezelfde slingers. We halen taart e.d. maar meer doen we er niet aan.

Uitnodigingen verstuur ik ook nooit. Met onze vriendengroep hebben we een forum. Daar zet ik een topic van Die en die is jarig, je bent welkom. En familie weet wanneer Eline jarig is, mag ik hopen. Vind het anders allemaal zo officieel en geregeld allemaal

Harstikke leuk voor degene die daar wel zo mee bezig zijn, maar niks voor mij.

Verkleedpartijen?? Neee joh dat had ik niet in gedachten hoor  bij een thema. Ik dacht ook aan slingers, snoepzakjes ed.   Niks voor mij..

Geniet van de voorpret!

lfs ing

hoi hoi,

nee hoor niet belachelijk vroeg wel een beetje vroeg, haha, haar eerste verjaarsdag hebben we groot gehouden, en haar tweede ga ik klein houden, ik had het er gister met mn middelste dochter nog over die is afgelopen vrijdag 11 jaar geworden en dat was ook best een grote verjaarsdag en aan t eind van deze dag ging meryem helemaal uit r dak, huilen en krijsen, nee, dit jaar doen we t het zo:

ik bestel een klein taartje bij de hema voor max 12 pers wijzelf bestaan al uit een gezin van 5pers, we gaan die dag lekker met haar naar ballorig op het weena in rotterdam, woon er nog 10 min van af daar kan ze spelen, ravotten en eten, s,avonds zal er wel een of twee nichtjes of tante, s komen maar daar laat ik het bij dit keer, tuurlijk een paar slingers en een mooi cadeau maar dit jaar vind ik dit een leuk idee, zowiezo vier ik de verjaardagen om en om groot en klein, want met drie kinderen van 16jaar, 11jaar en over 4 maandjes 2jr is het een behoorlijke kostenpot, de afgelopen verjaardag van mn dochter, en dat was gewoon thuis met een kinderfeest een grote poezietaart van de hema schooltraktaties etc etc extra boodschappen, en de kadoo,s al meer dan 350,- extra kwijt en om dat 5 x per jaar te doen, nee zoals ik al zei om en om.

gr bianca.
p.s wat ideetjes wat jullie allemaal in gedachte hebben voor een tweejarige als kadoo zijn welkom.

Hoi Linda en andere mama's,

Ik zat er afgelopen weekend ook aan te denken welk thema we dit jaar voor Tara zullen nemen.
Zij wordt in mei alweer 2, de tijd gaat echt snel!
Toen ze 1 werd, had ik 3 verjaardagsfeesten gehouden i.v.m. familie en vrienden.
Het eerste feestje had als thema Bumba (slingers, ballonnen, tafelkleed, uitdeelzakjes etc.).
Het tweede feestje had als thema Winnie de Poeh en het derde een mix tussen Bumba en Winnie de Poeh, haha. Zie voor foto's mijn Hyves.
Momenteel is Tara dol op de Teletubbies (vooral Laa Laa, of zoals zij het uitspreekt 'Jaa Jaa' :p).
Dus ik denk dat ik maar eens ga rondneuzen waar er leuke versiering van de Teletubbies te koop is.
Als iemand het weet, dan hoor ik het ook graag ^_^
Een prinsessen lijkt me leuker als ze idd iets groter zijn, dan beseffen ze het ook meer.

Groetjes,
Shivana

Hoi Shivana,

Ik heb hier ondertussen ook al bedacht dat het de Teletubbies gaan worden dus als ik iets leuks tegen kom dan laat ik het je weten

groetjes Linda

Terug
Bovenaan