ben er weer eens.....

hallo allemaal.
lees regelmatig mee. maar   dan loopt iris hier ook rond dus die vraagt dan alle aandacht.
met iris gaat alles prima. ze zegt veel woordjes en begint nu met twee woordjes te spreken. ze groeit als kool 88cm bij 12,6 kilo.
we zijn afgelopen zondag naar plopsaland de panne geweest. dit is echt erg leuk voor de kinderen.(en ouders).

helaas hebben we ook minder goed nieuws wat betreft het zwanger worden van ons.
we zijn nu al 18 maanden bezig met een tweede wondertje. en we hebben een paar onderzoeken gehad op het ziekenhuis omdat er niks gebeurd. nu hebben ze ondekt dat er geen eitjes springen en dat   het fsh hormoon niet voldoende stijgt en steeds gelijk blijft.
nu kunnen we wel de medische molen ingaan. maar mijn man trekt er niet aan, en ik weet niet of ik dat wel aan zou kunnen. we hebben voor dit moment gekozen om het bij iris te laten en dubbel te genieten van haar. misschien hersteld het zich vanzelf zij de gyneacoloog. wel kleine kans.

dus we zien we wat de toekomst ons verder nog brengt.

voor iedereen die hier zwanger is in ieder geval proficiat. en hopelijk worden de andere snel zwanger die het zo graag willen.
groeten petra

hey meis,

wat leuk dat het met je meissie zo goed gaat zeg....en wat leuk om eens van je te lezen...nou moet ik zeggen dat ik ook niet meer zow actief ben door de studie van manlief....maar goed ik lees nog wel mee haha....

wat verschrikkelijk balen zeg kreeg ff kippevel op mn lijf van je verhaal....maar vind het ontzettend moedig van jullie dat jullie deze keuze hebben gemaakt.....zal in ieder geval hard voor je gaan duimen dat er een groot wonder voor jullie komt......maar geniet eerst maar dubbel van jullie meissie....

liefs denise

Allereerst, wat fijn dat het goed gaat met Iris. En wat ontzettend teleurstellend en jammer dat het niet wil lukken met een 2e kindje. Hopelijk lukt het toch nog om spontaan zwanger te raken.

Groetjes,
Nelly.

bedankt voor jullie mede leven.
is toch effe balen als je denkt we gaan voor een tweede en 18 maanden later kom je tot de conclusie dat er niks meer komt.
misschien hebben we wel nog een klein kansje op een spontane zwangerschap heb het wel eens vaker gehoord. maar we gaan er maar niet van uit.
we genieten maar van wat we wel hebben.
groeten petra

na aanleiding van het topic over de zwangere nijntje effe up
dus helaas ben ik niet de gene die zwanger is en nijntje is en voor de gene die dit nog nie tgelezen hadden en dat misschien wel nog willen
groeten petra

ps iedereen die zwanger is proficiat vind het schitterend voor jullie echt waar en hoop zelf op een wonder.

Dat is wel erg cru als je het zo graag wilde. Heel verstandig dat jullie goed naar jullie gevoel geluisterd hebben. Met gemengde gevoelens een medische molen in gaan lijkt me ook niet goed.
Heel veel sterkte met de situatie, en wellicht alsnog ...
Liefs Nelleke

Hoi Petra,

Ik heb destijds ook over je topic heen gelezen denk ik, zie het nu in ieder geval pas voor het eerst.
Misschien wil je er wel helemaal niet verder op in gaan..dat geeft niks...maar ik vroeg me af...als er geen eitjes meer bij je rijpen heb je daar dan nog meer lichamelijke consequenties van?
Ik ben zelf 3 jaar geleden geopereerd waarbij 1 eileider en anderhalve eierstok zijn verwijderd. Werd best snel zwanger van Julian, op de normale manier. Maar nu begint mijn eivoorraad (stok van eierstok is eigenijk stock - dus voorraad) op te raken en heeft bloedonderzoek uitgewezen dat ik vervroegd in de overgang ben/kom.
Ik heb ook een aantal vage klachten die daar al op duiden. En ik vroeg me af, als er geen eicellen meer rijpen, ben je dan ook (vervroegd) in de overgang?

Nou ja, zoals ik al zei, als je er verder niet op in wilt gaan..ook prima hoor!

Geniet lekker van je meissie!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan