ben er weer :) heb getest en....................

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Ik ben weer terug van een paar heerlijk dgn weg en.............................

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

************************   IK BEN ZWANGER  ********************************

Gisteren was het dan eindelijk zover, ik mocht testen.

Nadat ik afgelopen zaterdag dat deprimerende berichtje had geschreven is het dan toch langzaam gaan rommelen. Maandag toen we weg gingen had ik soms zo'n raar gevoel in mijn buik en in mijn borsten had ik aan de zijkant en bovenop een soort spierpijn.
Dinsdag en woensdag had ik de hele dag een zeurende buikpijn alsof ik echt ONTZETTEND ongesteld ging worden.
Maar geen  te bekennen. Ik was zo bang om naar de wc te gaan.
De alarmbellen gingen wel meteen rinkelen bij mij. Dit was volgens mij wel het gevoel waar al die vrouwen het altijd over hebben als ze net zwanger zijn. En dat ik ook graag wilde hebben, als een soort bevesteging.
Dus ik was tegelijkertijd blij en bang, want wat als ik wel gewoon ongesteld zou worden.
Woensdag avond nog steeds geen  te bekennnen, maar wel nog steeds  die buikpijn. We werden met de min. hoopvoller, want dit gevoel heb ik nog nooit gehad zonder meteen ongesteld te worden.
Mijn borsten voelden ook aan alsof ze 100 sit ups hadden gedaan en als ik 's avonds mijn bh uittrok dan vielen ze als bakstenen uit mijn bh.

's Nachts heb ik echt geen oog dicht gedaan, heb de klok echt met de min. voorbij zien komen.
Om 3:30 uur hield ik het niet meer en zag ik mijn man een beetje wakker worden en heb meteen mijn kans gegrepen. Mag ik al?????? vroeg ik (hahahahaha)

Ik heb met bibberende handen over het staafje geplast, zag de venstertjes vol lopen en jaaaaaaaaaaa daar waren ze dan, 2 strepen. Het 2de streepje stond  er meteen, luid en duidelijk.
Wat waren wij blij zeg, we worden papa en mama, jeeeeeh. Ik stond helemaal te shaken.
Zo zag het gezicht van mijn  man er ongeveer uit .
De rest van de nacht heb ik ook geen oog dicht meer gedaan, ik kon alleen maar denken; ik ben zwanger, ik ben zwanger, ik ben zwanger.

De  blijdschap wordt nu een beetje overschaduwd door angst. We zijn zo bang dat het weer mis gaat. We zijn dolgelukkig en praten zo vaak tegen ons kleintje dat ie moet blijven zitten. Iedereen is nog zo voorzichtig met blij zijn en met feliciteren.
We willen zo graag genieten en op die roze wolk klimmen. Maar we  durven het gewoon nog niet, bang om er weer vanaf te vallen.  Eerst maar de 1ste echo afwachten, die hebben we op 27 Feb. Hopelijk klopt er dan een goed hartje.
De vorige keer is het een paar dgn voor de 1ste echo mis gegaan dus tot die tijd.........zijn we erg bang en onzeker.

Onze 1ste IVF is echt hardstikke goed verlopen, vanaf het allereerste moment.
Oktober forum HERE I COME.

Ik heb jullie deze laatste dgn trouwens ontzettend gemist. Ik snakte echt naar dit forum en om lekker te babbelen over alles wat ik voel (hoezo verslaafd).

Ibbeltje;
Voor jou hebben mijn duimen ook overuren gedraaid en heb de hele woensdag aan jou gedacht. Lees je mijn post voor jou even?

Zo, nog even wat zwangerschapshormonen rondstrooien.

Kruimel

JAAAAAAAAA ik ben de eerste om je te mogen feliciteren! Kruimel, wat heb je het spannend gemaakt voor ons :).
WAT EEN FANTASTISCH NIEUWS!
Ik ben echt helemaal blij voor jullie.. Ik ken die angst wel die je nu voelt (ik voel 'm ook nog steeds!) maar we moeten nog heeeeeel even doorzetten en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen voor jullie. Ik kon de eerste twee weken niet eens normaal denken haha.
Geniet er lekker van, nu Ibbeltje (en Pleun en Roeltje en Scorpy en Kippie en aaaaaaalle anderen natuurlijk ook...) nog!

liefs, Saartje

Hoi Kruimel,

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Je wil niet weten hoe blij ik ben voor je! Ik dacht echt eerst even jouw berichtje afwachten, hopelijk komt Kruimel met goed nieuws. Nou ik nog! Nog steeds geen rode duiveltjes te zien, morgen moet ik echt de test wagen. Ik durf echt niet, ben zo bang voor een negatieve test!
Maar goed, dit even terzijde. Kruimel, echt van harte meid. Het gaat vast allemaal goedkomen, over 9 maanden ben jij de trotse moeder van een prachtig kindje.
Ik zal alvast een mooi kindje voor je uitzoeken.

Van harte gefeliciteerd meid, eindelijk weer eens goed nieuws!

Dikke knuffel van Ibbeltje

p.s. Ik heb het aparte berichtje voor mij niet gezien op het forum, of kijk ik nu ineens hartstikke scheel.

Yes, eindelijk wat een goed bericht zeg!!!!!!!!!

Heerlijk! Nu lekker genieten.
Wat zullen jullie een geweldig weekend hebben.

Geniet geniet en geniet. (en hopelijk werken de de zwangerschapshormonen)

groetjes Belle

WAUW Kruimel!!! Wat een verrassend geweldig nieuws!!
In een keer raak!!! Super joh!!
Ik ga je, ook al moet het dan nog even voorzichtig, maar we heel blij feliciteren!!!
Gefeliciteerd!!

Ik snap dat jullie je nu heel angstig en onzeker voelen...dat had ik ook...en heb ik nog steeds een beetje (ben nu bijna 11 weken zwanger...maar nog niet 12)....
Maar probeer het rustig af te wachten en al een klein beetje voorzichtig positief te zijn.... Maak je niet meteen te druk...
Meis...ik ben zo ontzettend blij voor je!!!
Ik hoop en duim keihard dat je lekker zwanger blijft!!! En dat het geluk bij jullie is dit keer!! Wauwie joh.....

Liefs Linnepinnie

YIHAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Ik wist het, ik wist het, ik wist het. Had zo een goed voorgevoel.. Echt geweldig lieve meid. En tuurlijk ben je doodsbenauwd om op die roze wolk te klimmen, maar weet je klim er toch maar op hoor. Mocht het in het allerergste geval toch mis gaan dan komt dat net zo hard aan of je nu wel of niet op je wolk zit. Geniet nu toch maar van dat heerlijke gevoel, je bent namelijk gewoon hartstikke zwanger en zo voel je je ook. Dat gevoel moet er dus ook uit. Ik weet nog dat ik het onmogelijk kon inhouden. Ik straalde gewoon aan alle kanten, ondanks alle angsten. Ik zeg ook niet dat je meteen de prenatal moet leegkopen, maar wel van dit gevoel genieten.
En er groeit een prachtig wonder in je, hier en nu. En over een paar weken... niemand weet dat, wat dan komt wat dan deert (zegt mijn moeder altijd). Lieverd, echt zo ontzettend van harte gefeliciteerd en het gaat goed hoor!!!

Hele dikke kus

Scorpy

JOEPIE GEWELDIG FANTASTISCH. Welkom bij de zwangerenclub. Er gaat een nieuwe wereld voor je open.

Super meid. Van harte Nu Ibbeltje nog.

Geniet hier maar lekker van. Was dit nu ook de 1e poging of heb ik verkeerd gelezen?

Heel veel liefs
Nicole

Geweldig zeg,

Van harte gefeliciteerd!!!
We zullen allemaal meeduimen en meeleven naar 27 feb!!

veel geluk gewenst!!!

Terug
Bovenaan