ben er weer :) heb getest en....................

He Kruimel,

WAT GOED ZEG. Gefeliciteerd! geniet er lekker van.

dikke kus Roelien

Lieve Kruimel,

Helemaal te gek zeg !! Ik heb echt uit zitten kijken naar je nieuws, Ik ben zo blij voor je... Hopelijk zullen er velen volgen ! Geniet er maar lekker van !!!

Knuffel

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb zo hard voor je geduimt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal top!!!!!!!! probeer er wel van te genieten he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kus kus

lieve kruimel,

zwanger, wat geweldig!!!!!!!!!
het is je van harte gegund.
geniet er van meis....
en heel veel zwangerschapsgeluk toegewenst.

warme groet, jana

Hey!!!!
Eindelijk goed nieuws!!!!! HELEMAAL SUPER!!!

Helemaal gefeliciteerd!!!!!
Af en toe lees ik hier nog even mee om tekijken hoe het met jullie gaat. Het werd wel weer tijd dat er iemand zwanger zou raken.

De angst is begrijpelijk maar probeer wel te genieten he?????

Liefs Yvet (juli 2007 forum)

JOEPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt helemaal te gek zeg....wat zul je blij zijn, maar logisch dat je ook een beetje bang bent.

Ik hoop dat je toch een beetje zult proberen te genieten en positief te proberen denken.

Maar ik ben echt zo blij voor je! Dikke knuf van Indy

SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

WAUW JOH ECHT KEI GEFELICITEERD

HET IS JULLIE SUPER GEGUNT

geniet ervan het is zo mooi

dikke kus moekje  

(ook een als zwanger worden langer duurt forum verlaatster)

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! FINALLY!!! IK BEN HEEEL BLIJ VOOR JE! Ik gun het de meiden hier net altijd ff iets meer dan die van het gewoon zwanger worden forum. Beetje vals ik weet het maar iedereen hier is zo lang onderweg en moet er zoveel voor doorstaan dat ik vind dat jullie aan de beurt zijn......

Geniet vooral wel! Ik heb bij de eerste keer ook een mk gehad en bij de 2e keer heb ik veel angst gehad voor weer een mk en tja dan geniet je niet he. Hoe moeilijk ook probeer het. De natuur bepaald en je kunt toch niks doen dan erin te geloven!

Lfs ing

Terug
Bovenaan