Ben er weer na 2 weken ziekenhuis en gebroken vliezen.

Haai Inge!

je kent me niet van het forum, maar ik heb wel al je "verhalen" meegekregen en gelezen! Ik was zo blij voor je dat je weer zwanger was! En ik had je hier ook al wel gemist ja... Ik zit hier hier helemaal blij te zijn voor jullie dat het goed gaat met jullie! ik hoop met je mee dat de beeb nog even blijft zitten waar ie zit. En je hebt gelijk hoor, elke dag extra waar hij hoort te zitten is meegenomen, toch? Heel veel sterkte nog even met de laatste loodjes, en ik lees (en leef)  nog steeds met je mee hoor...

Dikke knuf marieke
( zomer-mama 2006 en zwanger van een nieuwe beeb!)

Hey Inge!1

Fijn om te horen dat je wer thuis bent en dat alles goed is!!

Nu nog effe volhouden!

X Saskia

Hai Inge,

Ik las je verhaal vanmorgen en dacht werkelijk even dat ik me verslikte. Wat eng zeg... Ben blij voor jou en je man dat alles toch redelijk rustig blijft. Heel veel sterkte en rust in deze komende periode... En hopelijk blijf je bacterievrij....

Dikke knuffel van een augustusmama (30 wk)

Hoi lieve Inge,

Zo mailen we nog over het verkopen van mijn kinderwagen en zo was je in eens weg. Joh wat was dat schrikken zeg. Eigelijk dacht ik dat je al bevallen bent maar gelukkig is het kindje nog bij je. En inderdaad hoe langer hoe beter. Tja dat ik hier schrijf is een goed teken niet lang naardat wij elkaar gesproken hebben over de mail was ik zwanger. Zucht kan het nog steeds niet geloven. Ik ben nu al weer 7 wkn en 2 dgn. Over twee weken krijg ik mijn eerst echo en zien we of alles goed is. Maandag gaan we lekker op vakantie en dromen over de toekomst. Ik voel me prima niet misselijk of andere dingen moet wel vakaer even gaan slapen door vermoeidheid maar dat is niet erg. Nou Inge ik hoop dat alles goed blijft gaan en wens je veel kracht toe.

Liefs van mariska

Hallo Meis,

Heel veel sterkte van onze kant en hopelijk gaat alles toch de goede kant op.
Lieverd doe je rustig aan en wees sterk voorjezelf en frummel he.

lfs nice xxx&man

Hee Ing,
Wat fijn dat je weer online bent zeg!!! Heb je verhaal helemaal gevolgd op je weblog hoor!!! Was helaas te laat met een kaartje sturen, maar heb voor je geduimd en aan je gedacht!!!
Veel succes en nu kun je weer puteren en lig je lekker in je eigen bedje zonder rare buren in je kamer. Schrijf er een boek over haha!
Groetjes

Fijn dat je weer thuis bent. En idd elke dag is er 1 extra.

Sterkte!!!

xxxx Nienke

1 juni 2007 bevallen van Britt

Hoi Inge.

Wat spannend zeg wat je nu weer mee moet maken!
Ik wou even op je verhaal reageren omdat ik hetzelfde heb mee gemaakt.
Ik ben met 33,3 weken opgenomen in het ziekenhuis met gebroken vliezen.
Ik heb wel met het onderzoek meegedaan omdat ik zelf het gevoel had dat ze de kleine beter in de gaten kunnen houden als hij eruit was. (is mijn eigen mening hoor,dat zei mijn eigen gevoel) Ik kreeg in het ziekenhuis 2x per dag een ctg,s`ochtends en s`avonds. Mijn vliezen waren gebroken omdat ik een blaasontsteking had,dus ik had zelf al een infectie,daarbij kwam nog dat ik de douche met 12 andere moest gebruiken en het toilet met zijn 4-en. Ik heb toen ik opgenomen werd nog injectie`s gekregen voor de longrijping. Uiteindelijk ben ik uitgeloot en ben ik met 34,1 weken ingeleid.
Wat ik wel vreemd vond is dat we moesten gaan loten om ons kindje!!!
Ik had echt zoiets van wat is het beste voor hem,maar ja de wetenschap weet het ook niet. We hebben meegedaan en moesten nog 2x een vragenlijst invullen (na 3 maanden en na een half jaar) Nou er stonden alleen vragen op of het cb dezelfde ideeen had als in het ziekenhuis. Ik vond dat erg raar!!
Nou,het is een heel verhaal geworden maar wou het even kwijt,als je vragen hebt hoor ik het nog wel van je!
Heel veel succes en ik ben benieuwd wanneer de kleine er is!!!
Ik hou je in de gaten!!

Groetjes Mikkie mv Teun 18-12

Terug
Bovenaan