Ben er weer sinds langetijd!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nou ben ff weggeweest, we hadden vakantie samen en had het ook vaak te druk om hier ff te kijken en te schrijven!!!

Alle meiden die zwanger zijn van harte en lekker genieten van jullie wondertjes in jullie buik het is zo'n mooi iets echt een wonder!!!!

Ben zelf tot nu toe niet zwanger, ben bij de frauenartz geweest en inwendige echo gehad en daar was niets te zien!!! De klachten die ik had hoorde bij de klachten na de bevalling dat de hormoonhuishouding een beetje overhoop zou liggen en daar hoorde die klachten bij helaas!!! We hebben weer flink geklust en hopelijk is het geluk en anders blijven we gewoon dooroefenen!!! Ben nog steeds niet ongi geworden, maar kon ook wel net zo lang duren tot dat je geen borstvoedingg meer gaf!!! Maar dat maakt het wel lastig als ik zwanger zou zijn om precies de week in te schatten ach ja zien we dan wel weer!!!
Zou wel leuk zij als ik nu weer zwanger zou zijn ben ik weer een maart moeder net als nu!!!

Nou meiden wens jullie ook allemaal heel veel succes met zwanger worden, het blijft spannend maar ook een groot wonder!!!

Liefs Sandy

Hahahaha, Kiekeboe!
Zie ik hier je berichtje ook....
Tja, ook ik dacht, ik kijk weer eens op het zwanger worden forum .

Lastig hè, zwanger worden als je borstvoeding geeft. Ik wil eigenlijk niet stoppen, want het loopt goed en is goed voor zoonlief, maar ik wil ook heel graag weer zwanger worden maar heb nog steeds geen cyclus. Toen ik ooit lang geleden stopte met de pil, werd ik prompt een jaar niet ongesteld. Als ik zó sterk op hormonale veranderingen reageer, dan kan ik nog wel even.... Al heb ik tijdens de zwangerschap er niet zo gek veel last van gehad gelukkig.

Nou ja, ik ben nu aan het tempen en vanochtend was mijn temp lager dan de afgelopen twee weken. Misschien ben ik precies na mijn eisprong gaan meten???? Ik hoop het maar, want dan héb ik tenminste een eisprong!!!! Spannende tijden weer hè.
 Ik heb er weer helemaal zin in!!

Hopelijk ben je zwanger Sandy, ik    voor je!
Groetjes,
Tess

Hoi Sandy,
volgens mij hebben we elkaar op het voorjaarsforum aangestoken. Er zijn er toch aardig wat die het "ikwilweerzwangerworden"-virus hebben opgepikt. Leuk.
Succes. Hopelijk is het snel raak.
Groetjes Veerle

Haha, toch al heel wat meiden hier die ook graag weer zwanger willen worden gezellig toch!!!
Het is wel weer heel anders voor ons!!! Maar blijft spannend, heb er ook zin in!!!
Vooral in die mooie dikke buik dat vond ik tenminste het geweldigst aan zwanger zijn en jullie???
Mis de buik nog steeds,hihi!! Ja sommige verklaren mij voor gek, maar voel dat zo!!!
Ga lekker gewoon klussen en we zien wel ga me er niet zo mee bezig houden als de eerste keer we zien wel waar het schip strand toch!!!

Jullie ook succes hoor ga hard voor jullie duimen!!!

Liefs Sandy

Heeeee Sandy!!!
Ik elke keer hier kijken en te wachten op goed bericht, maar zag niks. Zijn ze lekker op vakantie!!!!!!!!!! Das veel beter.
Dus nog steeds geen rd. Hopelijk is het snel raak. Lekker doorklussen, wie weet.
We duimen maar!!!!!! Groetjes

Sandy, mag ik ook hier weer even in jouw topic....?

Haaaa Deez!
Hoe is het met jou dan? Wat leuk om weer eens iets van jou te lezen! Tenminste....Ik hoop niet dat dit betekent dat je nog niet .... Tja, ik kijk doorgaans niet zo heel veel op andere topics en weet dus niet hoe het verder gegaan is met jou . Hoe gaat het met je? Goed hoop ik..., dat hoop ik écht!
Knuffel van Tess

Hey Tess,

Jeetje je weet het nog niet van Deez, ze is ZWANGER en verwacht haar kindje in December, leuk hé!!!
Volg haar en nog wat mensen meer van het zwanger worden forum van begin  2006!!!!
Maar ja Deez, je moet het zelf maar aan haar vertellen hoe het is gegaan wil niet alles voor je wegmaaien,hihi!!!!

Deez: Hoe gaat het met je heb je al een mooi buikje, ben stik jarloes wil ook graag weer een buikje,haha??? En je kinderkamer al mee bezig??? Hoop dat je nog goed voelt en je lekker geniet van deze tijd!!! Gaat zo snel nu hé?? En op je werk gaat dat ook goed of werk je al wat minder???
Poeh hé een hoop vragen maar was gewoon benieuwd!!! Geniet ze nog!!!!

Tess:Ja lijkt me ook leuk als ik nu ongeveer weer zwanger zou zijn rond deze tijd wist ik al bijna zeker zwanger te zijn vorigjaar, zo raar dat het al weer 1 jaar geleden is!!! Maar ja moet eind deze maand weer naar de frauenartz en dan zien we wel weer!!!
Jij al wat nieuws???

Nou succes nog meiden!!!

Liefs Sandy

Jemineetje, Deez wat geweldig!!!!!!! Meid ik ben zo blij voor je!   Hoe voel je je? Veel 'kwaaltjes' of valt het mee? Wat een goed nieuws!!!!  Hele dikke knuffel!!!!!!

Hey Sandy, nee hier weinig nieuws. Ben beetje teleurgesteld, want tempen levert niks op. Ik kan er geen touw aan vastknopen. Ben nu van een digitale thermometer overgestapt op een ouderwetse met kwik, die zijn betrouwbaarder, maar ik vraag me af of dat veel uit gaat halen. Ik heb nog nagekeken van vorig jaar, maar toen ging het perfect, het was superduidelijk. Nou ja, ik wacht nog maar even af. Het is nog geen september dussssss

Eind van de maand ga je naar de Frauenartz? Het klinkt me in de oren alsof je op dit moment zeker niet zwanger bent, of begrijp ik dat verkeerd? Dat hoop ik dan maar...

Groetjes, Tess

Terug
Bovenaan