Ben er weer sinds langetijd!!!!

Hey Tess,

Ja leuk hé voor Deez,ze had er ook zo lang op moeten wachten, dus dik verdient!!!!
Ja en hier weet het ook niet maar voel me weer heel anders deze week als vorige week dus begin nu wel weer te twijfelen!!!! Zou ik dan toch zwanger zijn!!!! Heb weer wat meer klachten maar ja die had ik voor 2wk terug ook en toen een negatieve test pffffffffff!!!! Was het maar eind van deze maand of werd ik maar gewoon ongi, maar goed moet gewoon geduldig afwachten!!!
Dus tempen haalt niks uit bij jouw??? Gewoon door klussen misschien maak je toch een eitje en dan kan het toch raak zijn!!!

Veel succes nog!!!

Liefs Sandy

Heeee   Tess!!!
Jaaaaa ben ook zwanger en nog wel van de eerste icsi!!! Zit nu alweer op de helft haha!!
Wat is dat heerlijk zeg. Dus jullie ook weer proberen? Erg he dat het niet zo wil vlotten. je wilt NU. In hetzelfde bootje als Sandy. Gaat het met jouw kleine ook goed? Zal wel zeker.
Ik ben nog steeds misselijk, maar ben daar nu wel een beetje aan gewend. Spugen alleen als ik moe ben. Ik werk daarom 75%, 2 uur per dag minder. Dat gaat goed, kan ik 's middags een (ouwewijven)dutje doen. Buikje groeit goed.

Met Linnepinnie alles goed hoor. Ze gaat verhuizen naar een ander huis, maar dat is uitgesteld, woont bij schoonouders nu. Kindje zal niet in het nieuwe huis worden geboren. Heeft ook niet altijd internet, we mailen af en toe. Buikje groeit ook goed.

Ik hoop echt dat het snel raak zal zijn voor de volgende voor jullie allebei!!!! Ik duim heeeeeeeeeeeel hard.

Groetjes Daisy

Terug
Bovenaan