Ben er weer sinds langetijd!!!!

goewan-mats had ook extreem kramp. zo erg dat het voor ons ook een hel werd, het was niet mere zo van mag ik nu even met hem knuffelen, nee om het uur loste mijn vriend en ik elkaar af om met een huilend kindje met veel pijn   door het huis te lopen, zowel overdags als snachts.

vanwege medicijnen die ik kreeg moest ik stoppen met borstvoeding en ging over op friso. binnen twee dagen bijna alle kramp weg. het is voor ons 3en nu echt weer van elkaar genieten, nu kunnen we weer met hem knuffelen ipv met hem moeten lopen om het uur.

ik was erg met mijn voeding bezig, at niets wat krampjes kon veroorzaken en alles. eigenlijk als ik klaar was met de medicijnen wou ik weer borstvoeding geven maar nu gaat het thuis een stuk rustiger en heb ik een heel tevrede kereltje

Hoi Sandy,

Ilyas heeft ook zo'n last gehad van krampjes en op aanraden van het cb hebben we toen ABC Dophilus gekocht. Dit is poeder en je moet 1/4 tot 1/2 theelepel in de fles (ik geef bv dus gekolft) doen. Vanaf dag 1 ging het stukken beter met Ilyas. Af en toe nog wel eens een rotdagje gehad, maar echt zo'n groot verschil!

Het is best prijzig, 26 euro voor een potje, maar daar doe je wel ongeveer 1, 5 maand mee. Te koop bij (sommige) apotheken of natuurwinkel.  

Sterkte!
Mienetje  

Terug
Bovenaan