Ben even nieuwsgierig (foliumzuur)

Hoi Yvon,
Ik slik nu vanaf begin oktober foliumzuur van de kruidvat.Er zitten er super veel in, geloof 120 tabletjes, dus kan nog even vooruit.

Groetjes Patries.

Ik heb 4 maanden foliumzuur van de AH gebruikt. De afgelopen maand heb ik "Multi Zwanger worden"gebruikt van de Etos en ik ben zwanger!  

gravitamon, zit alles in ook meerere vitaminen voor eventueel borstvoeding later enz...
slikte ik ook met mijn eerste dus, maar je hebt er zo veel en volgens mij zijn ze allemaal goed, maar bij de 1 is het alleen folium en bij de andere zit er meerdere vitaminen in, tis maar wat je zelf wil.

succes

liefs sweety

ik gebruik ook die van davitamon voor vrouwen die zwanger willen raken, hier zit inderdaad naast het foliumzuur ook andere vitamientjes in (altijd handig)!

hoi,
ik slik foliumzuur van sunwell.

sinds ik gestopt ben met de pil (eind november) ben erg moe en heb steeds
lekkere trek. is dit herkenbaar bij jullie?

groetjes ingrid

wat raar dat jullie het overal kunnen kopen en ik alleen bij de apo... want ik was bij het kruidvat en die zijden dat je dat alleen bij de apo kunt kopen???
vreemd..Dan ga ik ze de volgde keer daar gewoon weer halen zal wel iemand gezegt hebben die er geen verstand van had ofzo.........

Hoi,

Heb de foliumzuur geslikt van de apotheek en heb ze nu bij de Etos gekocht (eigen merk). Het grappige is dat die van de apotheek 500 mg zijn en die van Etos 400 mg, wel vreemd, ik neem aan dat 400 mg dan ook genoeg is.

hey meiden leuk dat jullie hebben gereageerd.
Evasin zijn hele fijne pilletjes lijkt net op de pil.
Maar is het zo dat als je (zwanger worden foluim )slikt van dat je dan ook zwanger word.
want dan ga ik gelijk die kopen.ojammer heb er nog 84 pillentjes van die andere.
zwanger worden lukt niet echt dus dacht misschien ligt het daar aan.

gr yvon

Terug
Bovenaan