Ben even terug maar zal hier niet zo heel vaak zijn. Een vierde miskraam is ons overkomen.

Hoi dames,

Ik was een tijdje afwezig en zal hier ook niet zo heel vaak meer zijn. Ook ik moet een beetje afstand nemen om  ons verdriet weer te kunnen verwerken.
Wij hadden een tijd problemen met onze computer en toen ik zwanger bleek te zijn wilden we proberen om er niet te veel mee bezig te zijn. Omdat het zo'n stress volle tijd was deze zwangerschap. De angst dat het WEER mis zal gaan was zo erg dat genieten er zeker niet bij was. Maar die nachtmerrie is wel werkelijkheid geworden. Met zeven weken begon ik te vloeien en heb daarna het vruchtje verloren. Een klein rose ieniminie mensje had VEEL te vroeg mama''s buik verlaten.......

Nu zitten we in afwachting van allerlei onderzoeken. Echo's, bloedprikken op stolling en chromosomen en ik moet zeggen dat het soms best moeilijk is om de moed erin te houden. Maar we moeten en we willen zo graag een gezond kindje op de wereld zetten. Nu eerst 12weken ontzwangeren anders zijn de testen niet betrouwbaar en daarna kan alles ingezet worden. De uitslagen kunnen lang op zich laten wachten en tot die tijd kun je niets doen dan afwachten.

Ik vond dat ik jullie even moest laten weten waarom ik zo lang afwezig ben geweest en ik wil jullie ook vertellen dat ik waarschijnlijk de komende tijd ook niet zo veel hier zal zijn. Soms is een beetje afstand nemen wel goed voor me.

Meiden tot gauw.

Liefs Bibi***

Lieve Bibi,

Jeetje zeg, lees net het verhaal van Corina en nu dat van jou....wat ontettend k.....!
Dat het jullie een vierde keer moet overkomen....getsie zeg.
Ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen, neem je tijd....en succes met de onderzoeken.
Ik denk veel aan je!
Heel veel liefs
Biate!

Lieve Bibi, ik ben erg geschrokken. Ook voor jou zal ik vanavond een kaarsje branden en heel, héél veel aan je denken en dat jij ook Gods zege moge hebben om hier weer uit te klimmen.

Ontzettend veel sterkte lieffie!!

X Jeannette

Hoi Bibi,

Ik had je inderdaad ook al gemist de laatste tijd..wat een shitzooi zeg..die onzekerheid en angst..die uitmond in werkelijkheid..vreselijk..ik wens je heeeeeeel veel sterkte en laat je maar lekker verwennen door iedereen om je heen.

Liefs issabel

Hoi Bibi,

Wat een verschrikkelijke berichten lees ik weer vandaag van jouw nu en die van corina.
Mag er dan nooit eens een paar weken goed nieuws blijven komen.
hoop dat je de moed houd om verder te gaan maar snap dat je even afstand wilt nemen.
Meid heel veel sterkte voor jouw en je partner.

Groetjes astrid

Lieve Bibi,

Ik kan dit echt niet bevatten hoor.
Je gevoel over even hier niet aanwezig zijn ken ik dan zo goed en dan komen we allebei opdezelfde dag met dit verdrietige nieuws.

Misschien wil je eens over de msn kletsen (zijn er hier nog een paar met wie ik goed kontakt heb) Je kan me bereiken op c.udo@chello.nl.

Helaas weet ik maar al te goed wat je denkt en wat je voelt.
Laten we in ieder geval proberen elkaar op de hoogte te houden want wie weet komt een van ons de gouden tip in het medische circuit tegen en kunnen we elkaar zo helpen.

Ik ga je geen hoop en moed inpraten op dit moment omdat ik gewoon weet dat je dat nu niet nodig hebt... Een wondertje zou ons beter te pas komen.

Ik denk aan je.

Dikke knuffel,

Corina

Terug
Bovenaan