Ben even terug maar zal hier niet zo heel vaak zijn. Een vierde miskraam is ons overkomen.

Lieve Bibi,

Hier kan ik niet meer bij hoor, wat een verdrietig nieuws allemaal vandaag. Wat verschrikkelijk voor je. Ik weet gewoon werkelijk niet goed wat ik tegen je moet zeggen. Ik wil je in ieder geval ontzettend veel sterkte wensen met alweer zo'n groot verlies. Dit zal niet gemakkelijk zijn. Sommige dingen zijn zo oneerlijk ik  kan er gewoon met mijn pet niet meer bij hoor soms.

Voor wat het waard is ik denk aan je en hoop vurig dat het snel beter zal gaan en er voor jou en ook voor Corina snel dat wondertje komt waar jullie zo naar uitkijken en dat jullie zo gegund is.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je even afstand nodig hebt van het forum. Als je er wel weer behoefte aan hebt zullen we er voor je zijn.

Heel veel liefs,
Daantje

Lieve Bibi,

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen (typen) maar ik wilde toch reageren. Wat verschrikkelijk. Ik heb het zelf nu 1x meegemaakt maar om het 4x mee te moeten maken! Ik hoop dat jullie het er samen goed over kunnen hebben en ik hoop dat je soms toch af en toe even je hart hier uit komt storten. Je hoeft niet op berichten te reageren maar je mag ons ook 'gebruiken', allen voor jezelf! Wat mij betreft.
Verder hoop ik natuurlijk dat de onderzoeken iets op zullen leveren, een oorzaak waar iets aan te doen is!
Heel, heel veel sterkte voor jullie gewenst!

Dikke kus
Ineke

Lieve  Bibi,

Wat afschuwelijk weer een miskraam. Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het is om dit 4 x mee te moeten maken. Ik hoop heel erg voor jullie dat de onderzoeken wat meer duidelijkheid geven over het waarom. Heel veel sterkte!

Em

Lieve Bibi,

Net als alle andere meiden hier ben ik ook ontzettend geschrokken van jouw bericht en dat van Corina en wil je laten weten dat ik ook erg met je meeleef en hoop dat je door alle onderzoeken wat duidelijkheid krijgt. Wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte meid....
Liefs Solleke

Bbrrr Bibi.... ik vind dit verschrikkelijk voor jullie, kan niets anders zeggen, sorry. Wijs om er een beetje afstand van te nemen. Heel veel sterkte voor jullie.

Lieve Bibi,

Wat lees ik nou??????? Ongelooflijk!!! Het is niet eerlijk verdeeld op deze aardkloot zeg!!
Wat een verdriet weer.
Ik wil je toch even een hart onder de riem steken, want houd vol lieve bibi, jou tijd komt echt waar! Eens blijft 'ie zitten! Helaas weet ik precies hoe je je voelt op dit moment, heb het laatste jaar ook 5 miskramen gehad alle onderzoeken wezen niets uit. Maar het positieve nieuws; ook mijn moeder heeft 6 keer een miskraam gehad, en uiteindelijk 2 gezonde kinderen gekregen, het kan echt nog!!! De aanhouder wint, al weet ik dat dit erg moeilijk is. Hoe kun je nu vol houden met al dit verdriet?? Ik durf bijna niet meer zwanger te worden, bang voor wat er komen gaat. Positieve test en dan een tijd later weer intens verdriet. En waarom..? Ik snap het ook niet!!!!! Maar begin er zo langzamerhand ook genoeg van te krijgen!

Lieve Bibi, heeeeeel erg veel sterkte!
Ik ga een kaarsje voor je branden!

Liefs Anne

Lieve Bibi,

Wat erg!   Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je nu voelen. Ik hoop dat al die onderzoeken wat aan het licht brengen. In ieder geval duidelijkheid waarom het weer misgegaan is.
Ik wens jullie heel veel sterkte de aankomende tijd. Als je ons nodig hebt, we zijn er voor je hier op het forum!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan