ben gewoon op....

A

Anoniem

Guest
hallo meiden...

hier ff kort mijn verhaal:

probeer dus al dik anderhalf jaar zwanger te raken,ma helaas nog steeds zonder resultaat!!! heb de laatste tijd erg veel stress en spanningen gehad... steeds meer ging ik bezig met "mijn droom" en verlangde er steeds meer naar... iedereen om me heen word zwanger,en het word me steeds moeilijker gemaakt voelt het wel...

door veel stress en spanning laatste tijd,ook van andere dingen ben ik de laatste tijd niet echt te genieten... snel geirriteerd,vaak chagi,kortom niet gezellig,en niet mij!!!
gisteravond heb ik een "break down" gehad... zoals vaak laatste tijd begon ik te huilen... een heel gesprek met mn vriend volgde... hij was zo lief... en zo geduldig... zie de dingen alleen maar negatief laatste tijd,en hij probeerde me te overtuigen dak positief moest blijven,en tog proberen om niet alleen met het "zwanger worden" bezig te zijn...en dat ga ik doen (proberen) !!! ben gewoon op... kan niet meer...!!! wil mezelf weer kunnen zijn!!! ook al blijft mn droom...wil weer positief worden!!!

ik vertel dit,omdat ik de rest vd meiden die net zo als mij zich voelen,proberen te vertellen dat je po0sitief moet blijven (hoe moeilijk ook soms..) en van je vriend/man blijft genieten... want ook zij kunnen het er moeilijk mee hebben!!!!

ben net 2dagen ongi,dus ben wat emotioneel....(vergeef me)
meiden jullie zijn een enorme steun... tnx daarvoor!!!! jullie zijn toppers!!!

liefs cenn

Hoi Cenn!
Jeetje, hier schrik ik van!
Ik wist niet dat het zooo erg was. En dan kom ik ook nog eens...voel me schuldig.
Het lijkt me inderdaad het beste om er eerst voor te zorgen dat je weer positief wordt en daarna weer eens aan zwanger worden gaat denken.
Je bent er dan even niet meer voor de 100% mee bezig en wie weet lukt het dan opeens onverwacht?!
Ik hoop voor je dat je er gauw weer bovenop bent!!!
En je hebt mijn msn...ik heb altijd een luisterend oor!

Kop op meid, je kunt het!

Dikke kus ,
Dyonne

Hoi lieve Cenn,

Je bent een paar maanden langer bezig dan ik dacht ik?
19 of 20 toch?
Ik ben deze week mijn 17e ronde ingegaan...
Ook ik heb me huilbuien zo nu en dan....maar gelukkig ook een hele lieve man...die me begrijpt en troost als de tranen weer komen...
Ik probeer toch iedere keer ook weer positief verder te gaan...
En nu ook weer...
Morgen of dinsdag naar de dokter voor de eerste onderzoeken en bloed afnemen enzo..wat jij van de week gehad hebt bij de gyn..
Dat gaat mijn dokter ook alvast doen en daarna stuurt ie me door...
Ik vind het eng....maar ben ook blij dat ik die stap nu neem...
En we moeten gewoon blijven denken en hopen en ervan uitgaan dat het ook met ons goed gaat komen...Echt hoor Cenn..dat moeten we echt blijven hopen...
En dat lukt jou ook hoor!!
Dat het langer bij ons duurt wil nu nog niet meteen zeggen dat het echt nooit gaat lukken...Dat is de hoop die we moeten houden...
Ik voel zo met je mee...
Als ik bij je was zou je een dikke vette knuffel van me krijgen....
We moeten er gewoon weer voor gaan!!
Wat jij al zei eerder een keer....de zon komt er weer aan!!! Lekker warm lekker zomers...Alles gaat bloeien...en we gaan weer uit ons winterdipje komen....
Dat is ook voordelig!!!
Ik ga je even een emailtje sturen met mijn msn adres...dan kan je als je dat wilt ook op die wijze je verhaal kwijt en je frustraties!!
Kop op lieverd!!
Volgens mij ben jij een hele vrolijke gekke meid en dat moet je blijven!

Veel liefs Linnepinnie

Hoi Cenn,

Je hoeft jezelf niet te verontschuldigen hoor dat je je zo voelt. Ondanks dat ik nog niet zo lang bezig ben en ondanks dat dat is voor de derde keer begrijp ik je toch hoor! En ik vind het ook heel begrijpelijk dat je je zo voelt. Het is gewoon ontzettend moeilijk om je gedachten te verzetten naar iets anders. Maar ze zeggen wel vaak dat het dan straks ineens zover is.

Ik kan nu komen met goed bedoelde adviezen maar dat is heel moeiljk. Laat het even lekker over je heen komen en dan komt het echt vanzelf.

Heel veel sterkte toegewenst,
Heitje

Hoi Cenn,

Moeilijk he om positief te blijven, vooral als je net ongi bent gworden. Ik ben dan ook altijd een paar dagen niet te genieten. En daarna is het altijd weer uitkijken naar je eisprong, dan weer afwachten of het gelukt is, en zo is het cirkeltje weer rond... zucht...

Lieve Cenn,

Ook al zijn wij nog niet zolang bezig als jullie, toch herken ik me in jouw verhaal. De hele godsganse wereld lijkt zwanger te zijn en jij wil ook zoooo graag. Het lijkt dat dan gewoon niet eerlijk.  Probeer toch te kijken naar wat je wel hebt, sowieso een fantastische vriend die je steunt zowel in goede als in slechte dagen en geniet van kleine dingen. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, dat besef ik heel erg goed. Lieve Cenn, ook voor jou komt die tijd, ik weet het zeker. En tot zolang kun je altijd je hart luchten op het forum.

Tijs

Lieve Cenn,
Ik ken je gevoelens... 't is soms zo moeilijk. Maar je hebt helemaal gelijk dat je zegt dat we positief moeten blijven!!! We hebben allemaal veel aan elkaar en moeten elkaar zo nu en dan opbeuren.

Meid Kop op!!!

We gaan er weer voor!!!

Liefs Leah

weer de tranen in mn ogen van jullie berichten!!! pfff...!!! ma wel heel lief allemaal!!! doet me wel goed...

en dyonne... niet schuldig gaan voelen hoor!!!! ben juist voor jou heel blij!!! echt... heb tog ook voor je geduimd??? dus gewoon blij zijn hoor... en dat van mij komt ook wel weer goed hoor (positief he? hi)

ben wel enorm blij dat mn vriend me zo getroost hebt... alhoewel hij me niet altijd snapt dak er zon verdriet om kan hebben is die wel een grote steun... hij vertelde me dat hij het af en toe ook moeilijk mee had... dat er mensen op zn werk al van uit gaan   dat ie al een kleine heeft enzo... en de pijn die hij voelt als die mij zo verdrietig ziet.. voelt als falen een btje!!! en bij ons is er ook zo de angst dat we onvruchtbaar zijn.... dat lijkt me zo erg!!!! ma ja 1st ma ff onderzoeken afwachten!!!

nog 2dagen werken,en dan ga ik proberen een leuk weekend er van te maken... ff relaxen!!!!

meiden nogmaals tnx!!! toppie van jullie!!!

Terug
Bovenaan