ben gewoon op....

lieve cenn,

ik heb je verhaal eens gelezen. en dat greep me wel een beetje aan.
want ik herken de dingen die je omschrijft ook van mijn  1ste   kindje.
 die zwangerschap heeft 3 jaar op zich laten wachten.
ik herken de twijfels die je omschrijft over dat je onvruchtbaar zou zijn. en de dingen die jouw vriend voelt als men wat zegt dat herken ik ook wel in de dingen die mijn(ex)man voelde.

het is moeilijk om zeer positief te zijn, en te denken   volgende x beter.
want zo kan je niet lang denken.
ik kan je maar 1 ding zeggen vraag een gesprek aan bij je dokter ivm   dat het zo lang duurt.
het heeft mij toen ook wat gerust gesteld,misschien helpt het jouw ook.
en weet dat zullen vast vele met me eens zijn.

zodra je even je concentratie van het zwanger proberen te raken kwijt ben.
zul je zien dan ben je zwanger. het is echt heel raar maar het lijkt soms wel dat als je in je hoofd zo druk bezig bent met zwanger probeer te worden dat je een stofje aan maakt dat het niet lukt. die gedachte heb ik toen gehad.

ik raakte mijn concentratie kwijt over het continu proberen doordat mijn relatie zwaar ging en we een goed gesprek   toen hadden. ik had voor mijn gevoel   het ff opzij gezet.
kort daarna raakte voor het 1st zwanger(helaas kort daarna kreeg ik een mk)
maar door deze zw.schap had ik wel wat vertrouwen in mijn lichaam want voor mijn gevoel     wist ik wel dat ik het kon. en dta maakte me sterk.

vanaf die tijd was ik druk met mijn werk en naar een half jaar raakte ik weer zwanger. en uit die zwangerschap kwam een dochter.

nu ben ik zwanger van de 2de met mijn nieuwe vriend(man) ook deze heeft 2,5 jaar op zich laten wachten.

sorry voor mijn lange verhaal.
misschien dat het je een beetje kan helpen.en dat je wat rustiger wordt want dat is echt het beste

groetjes poekkie

hey

ik snap helemaal hoe je je voelt zelf zijn we nu in ronde 27 en dan is het inderdaad moeilijk om positief te blijven maar het is wel het beste
sterkte

liefs ineke

Hoi Cenn
Ik ben ook nog niet zo lang bezig en aan het wachten, maar ik begrijp goed hoe je je voelt. Als je je er eenmaal op hebt ingesteld dat je samen een kindje wilt, dan ga je daar helemaal voor. En dan is het een vette teleurstelling als het allemaal niet zo wil vlotten.
En dat je gevoelens dan van hoop, naar teleurstelling, naar verdriet, kwaadheid en verder op en neer gaan, helpt er niet echt aan om relaxter te worden.
Fijn dat je een vriend hebt die je snapt en steunt.
Ik denk dat je de goed stap hebt gezet om toch naar de huisarts te gaan.
Je krijgt alleen maar meer stress als je niet weet waar het aan ligt, dus het kan je ook opluchten denk ik.
Heel veel succes. En nu zal ik eens flink voor jou gaan duimen.

Groetjes V.

Hoi lieve Cenn.

3 weken gelden was ik ook helemaal op, net als jij. Ik weet precies hoe je je nu voelt.
Ik heb toen huilend mijn schoonmoeder opgebeld, want mijn vriend was er niet (avonddienst).
Ze kwam direct en hebben heel veel gepraat. Gelukkig nam ze me meer naar haar huis en werd er voor me gekookt. Echt llief.

Nu gaat het weer beter. Ik kan weer vooruit kijken en genieten van de lente en andere dingen. Terwijl ik toen geen plezier in iets had, zelfs de kinderen op mij werk konden mij niet opvrolijken.

Op dit moment ben ik 5 dagen overtijd en zondag gaan we de 2e test doen. Maandag heb ik waarschijnlijk te vroeg getest, want die was negatief. Ik voel nog geen ongi opkomen en ben erg moe. Hopelijk houdt mijn lichaam mij niet weer voor de gek, want dan weet ik het ook echt niet meer.

De laatste tijd pep jij anderen altijd op, je komt op mij over als een lieve meid Lees altijd jou berichtjes)
Dus nu peppen we jou op. Meid het komt allemaal wel goed.

Liefs van Gré, ronde 20, 1e kindje

Hoi Cenn,

Ik wil je heel veel succes wensen en sterkte en blijf positief denken meid. Ik weet heb misshien heel makkelijk praten maar ik begrijp jullie dames al te goed heb een kennis die ook al zo lang bezig is en zelfs 7 IVF-pogingen heeft gehad. En nog niet zwanger is ze is al 5 of 7 jaar bezig nu.

Jullie tijd komt ook. Ik blijf voor jullie duimen en jullie volgen.

Liefs van mij

Lieve Cenn

Ik ken je niet maar schrok wel van je verhaal. Ik ben pas een halfjaar bezig en heb het soms al helemaal gehad. Ik kan me dus een beetje voorstellen hoe je je moet voelen.......

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen probeer te genieten van je vriendje en van alles om je heen.

En een tipje voor jullie samen: ga eens een dagje of een weekendje samen weg. Lekker naar het strand ofzo....... Tijd voor elkaar!

Sterkte, succes
Cami

Lieve cenn.

ik ben nog niet zo heel lang bezig, maar ben wel bang dat het voor mij ook een soort obsessietje wordt over een tijdje.
je moet inderdaad met leuke dingen bezig blijven, vooral leuke dingen ondernemen want dan ben je met je gedachten ergens anders.
en door de stress van nu lukt het misschien niet, ga er lekker een weekendje tussenuit of zo, of een dagje relaxen of zoiets.
en onthoud goed:hoe lang het ook duurt, ook voor jou komt de tijd dat jij kan schrijven dat het gelukt is.

sterkte

Lieve Cenn,
Ik ga je niet zeggen wat je moet doen of hoe je je moet voelen. Dat weet je zelf het
beste. Maar ik kan me het zo goed voorstellen!!!
Ik leef echt met je mee en hoop dat je de zon op alle vlakken van je leven snel weer
zult gaan zien schijnen.
Geniet lekker van je mannetje en het komt goed. Echt waar.
Dikke knuffel Melanie

Terug
Bovenaan