A
Anoniem
Guest
lieve cenn,
ik heb je verhaal eens gelezen. en dat greep me wel een beetje aan.
want ik herken de dingen die je omschrijft ook van mijn 1ste kindje.
die zwangerschap heeft 3 jaar op zich laten wachten.
ik herken de twijfels die je omschrijft over dat je onvruchtbaar zou zijn. en de dingen die jouw vriend voelt als men wat zegt dat herken ik ook wel in de dingen die mijn(ex)man voelde.
het is moeilijk om zeer positief te zijn, en te denken volgende x beter.
want zo kan je niet lang denken.
ik kan je maar 1 ding zeggen vraag een gesprek aan bij je dokter ivm dat het zo lang duurt.
het heeft mij toen ook wat gerust gesteld,misschien helpt het jouw ook.
en weet dat zullen vast vele met me eens zijn.
zodra je even je concentratie van het zwanger proberen te raken kwijt ben.
zul je zien dan ben je zwanger. het is echt heel raar maar het lijkt soms wel dat als je in je hoofd zo druk bezig bent met zwanger probeer te worden dat je een stofje aan maakt dat het niet lukt. die gedachte heb ik toen gehad.
ik raakte mijn concentratie kwijt over het continu proberen doordat mijn relatie zwaar ging en we een goed gesprek toen hadden. ik had voor mijn gevoel het ff opzij gezet.
kort daarna raakte voor het 1st zwanger(helaas kort daarna kreeg ik een mk)
maar door deze zw.schap had ik wel wat vertrouwen in mijn lichaam want voor mijn gevoel wist ik wel dat ik het kon. en dta maakte me sterk.
vanaf die tijd was ik druk met mijn werk en naar een half jaar raakte ik weer zwanger. en uit die zwangerschap kwam een dochter.
nu ben ik zwanger van de 2de met mijn nieuwe vriend(man) ook deze heeft 2,5 jaar op zich laten wachten.
sorry voor mijn lange verhaal.
misschien dat het je een beetje kan helpen.en dat je wat rustiger wordt want dat is echt het beste
groetjes poekkie
ik heb je verhaal eens gelezen. en dat greep me wel een beetje aan.
want ik herken de dingen die je omschrijft ook van mijn 1ste kindje.
die zwangerschap heeft 3 jaar op zich laten wachten.
ik herken de twijfels die je omschrijft over dat je onvruchtbaar zou zijn. en de dingen die jouw vriend voelt als men wat zegt dat herken ik ook wel in de dingen die mijn(ex)man voelde.
het is moeilijk om zeer positief te zijn, en te denken volgende x beter.
want zo kan je niet lang denken.
ik kan je maar 1 ding zeggen vraag een gesprek aan bij je dokter ivm dat het zo lang duurt.
het heeft mij toen ook wat gerust gesteld,misschien helpt het jouw ook.
en weet dat zullen vast vele met me eens zijn.
zodra je even je concentratie van het zwanger proberen te raken kwijt ben.
zul je zien dan ben je zwanger. het is echt heel raar maar het lijkt soms wel dat als je in je hoofd zo druk bezig bent met zwanger probeer te worden dat je een stofje aan maakt dat het niet lukt. die gedachte heb ik toen gehad.
ik raakte mijn concentratie kwijt over het continu proberen doordat mijn relatie zwaar ging en we een goed gesprek toen hadden. ik had voor mijn gevoel het ff opzij gezet.
kort daarna raakte voor het 1st zwanger(helaas kort daarna kreeg ik een mk)
maar door deze zw.schap had ik wel wat vertrouwen in mijn lichaam want voor mijn gevoel wist ik wel dat ik het kon. en dta maakte me sterk.
vanaf die tijd was ik druk met mijn werk en naar een half jaar raakte ik weer zwanger. en uit die zwangerschap kwam een dochter.
nu ben ik zwanger van de 2de met mijn nieuwe vriend(man) ook deze heeft 2,5 jaar op zich laten wachten.
sorry voor mijn lange verhaal.
misschien dat het je een beetje kan helpen.en dat je wat rustiger wordt want dat is echt het beste
groetjes poekkie