Ben heel boos....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik moet het even van me afschrijven want m'n bloed kookt!
Jullie zijn op de hoogte van onze laatste ontwikkelingen van de week i.vm onze eerste IUI behandeling...
Maar nu komt het: vanochtend weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken (met spoed) om vervolgens vanmiddag gebeld te worden met een plan van aan pak.....morgen IUI of dinsdag.

Maar inmiddels 5 uur later nog niets gehoord en dus zelf maar eens gaan bellen. Wordt ik 8 keer doorverbonden met mensen die nergens van weten, vervolgens een mevrouw aan de telefoon die doodleuk zegt: "ohja, hoever bent u?" Nou, daar zakt mijn broek echt vanaf! Ik mijn verhaal nog een keer verteld en toen zei ze: "moet u morgen even de huisarts bellen"
Ik werd woest, kennelijk begrijpen ze het echt niet!! Wederom mijn verhaal verteld en toen het kwartje eindelijk viel zei ze: "Belt u over een half uur terug, dan ga ik kijken of de assistent gyn meer weet"

Kortom, ik weet nu nog niets! Ben echt heeeeel boos en de overstap naar een ander ziekenhuis ga ik deze week nog in orde maken want zo ga je niet met mensen om! Echt een schande!!!

Hoe moeilijk is het mensen om in het systeem te kijken hoe het zit! Ook zei onze arts vrijdag: die en die info krijg je zondag! Mijn werkgever wil namelijk ook wel weten of ik er morgen ben en dito voor mijn man z'n werk.

Nou, ik ga zo maar weer eens bellen en ik rust niet voordat ik weet hoe het zit!

Liefs Lynn.

Weer gebeld en weer 3 verschillende mensen gesproken totdat ik de assistent gyn eindelijk aan de telefoon kreeg en die vertelde mij dat ze een LH-piek heeft gemeten in m'n bloed en dus:

HEBBEN WE MORGEN ONZE 1ste IUI :)

Om 08:30 uur zaad inleveren en 10:10 uur de inseminatie! Ben erg benieuwd!

Het gekke is wel dat ik m'n ei ook deze maand weer voel. Ze zagen links de follikels en dat is precies de plek waar ik nu last heb..... haha!

Nou meiden, bedankt voor het lezen van mijn klaagzang! Fijne dag nog, het is immers schitterend weer!

Liefs Lynn.

Oh Lynn, ik kan me voorstellen dat je heel boos bent geworden! Terecht!!

Maar wel SUPER goed nieuws dat jullie morgen de 1e IUI hebben! Wat spannend zeg! Ik wens jullie onwijs veel succes!!!

Liefs!!

Pff, wat een gedonder zeg!! Wel blij dat het tweede berichtje ook van jou was, met goed nieuws!! Maar geef je groot gelijk dat je overstapt naar een ander ziekenhuis, deze manier van werken schiet NIET op en geeft weinig vertrouwen.

Heel veel succes morgen!

pfff wat een achterlijke lui daar zeg!! daar wordt je toch werkelijk niet goed van:( wel super dat je morgen mag! veel succes :)

xxx Dbby

Jeetje wat een gedoe zeg.. dat ze daar niet zorgvuldig mee om kunnen gaan!
Wel heeel fijn dat je morgen mag:) Toppie meid! Ga voor je duimen!

Fijn dat je morgen terecht kunt,maar wat n ziekenhuis joh. Hopen dat je helemaal niet meer hoeft, maar anders is een ander ziekenhuis wel beter denk ik. Zoveel stess doet je ook geen goed. Succes morgen.
Wenser

Jeetje Lynn wat spannend allemaal zeg! Het gaat nu echt gebeuren!

Jammer dat de stress eraan vooraf moest gaan......

Ik ga heeeeeeeel hard voor jullie duimen. Succes morgen!

Terug
Bovenaan