Ben heel boos....

Schiet echt niet op zo! Kan me heel goed voorstellen dat je kookt!

Gelukkig weet je nu intussen wel waar je aan toe bent... Morgen iui! Spannend meid!

Heel veel succes!

Liefs Daisy

Wat een geklungel... Niet best! Kijk eens op freya.nl, zijn er meer klachten over dit zkh?
Spannend meid, morgen de iui! Maar voel je nu al je eisprong?
Zo ja is morgen dan nog op tijd of voel je m een dag vooraf?
Ik ga voor je duimen!

@Charlotje: ik zal eens kijken op de site! Bedankt voor de tip. Ja, ik voel vrijwel elke maand m'n ei. Ik weet niet of dat een dag voor eisprong is. Maar goed....je ei kan tot 24 a 48 uur na sprong bevrucht worden dus in mijn boekje, geen man over boort ;-)

Liefs!

Sjonge wat een gekluns zeg. Die mensen in het ziekenhuis zouden toch beter moeten weten. Pff kan me goed voorstellen dat je woest bent. Maar gelukkig mag je morgen voor de eerste IUI. Super spannend!! Ik ga duimen voor je en hopelijk in 1 keer raak!
succes morgen

Das ook weer zo, en met iui wordt het natuurlijk rechtstreeks in je baarmoeder gebracht dus dat scheelt weer een reisje... ;)
Succes morgen, hopelijk mag je een kwartiertje blijven liggen naderhand!

Lynn, wat een FANTASTISCH nieuws!!!!!!

Ik ben he-le-maal blij voor je!!!!!

Maar wat een gedoe zeg in dat zh! Overstappen dus!
Heel goed van je, het is een schande!!

Maar morgen een heeeeeel spannende dag!!!!
Ik zal vreselijk veel aan je denken!

duim duim duim!

Liefs Mascha

Wat een gedoe zeg! Vage mensen heb je af en toe en totaal niet gepast hoe ze ermee omgaan!
Snap heel goed dat je graag ergens anders heen wilt gaan.

Maar super om je 2e berichtje te lezen, dat je morgen je 1ste IUI hebt.
Succes meid, ik ga duimen!

Liefs Ram24

Jeetje lynn wat een gedoe zeg, is altijd wat die ziekenhuizen. Ik ga heel har voor je duimen, succes morgen

Liefs

Terug
Bovenaan