Ben het zat.

A

Anoniem

Guest
Heb het ff gehad, ben gwoon veel te ongeduldig en dus kwaad op mezelf.

Ik voel van alles van tepelpijn tot en met steken in m`n buik.
Ben altijd een koukleum en heb het me nu toch al een dag of 2 warm.

M`n NOD is pas 1 september

Wordt gek.

Gr. Dolfijn

(sorry voor dit onzinbericht)

Dag dolfijn,

Ik herken het, ik beeld me ook van alles in, hoewel ik mij elke dag weer voorneem dit niet te doen. En dan toch ...
Volgens mij zijn mijn tepels veel gevoeliger en is m'n buik ook niet helemaal zoals normaal en? Zou het dan toch? Nee, doe gewoon, je beeld het je in.

Ach ach, het is allemaal wat; lang leve de natuur
groetjes Rannie

Hoi Dames!!

Ik doe gewoon lekker mee met het onzin bericht:
IK WIL ZWANGER ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben na lang twijfelen de knoop doorgehakt en nu vind ik het niet leuk dat ik helemaal niet weet wanneer de boel weer op gang komt, want ik heb een prikpil gehad. Die is nu 3,5 weken geleden uitgewerkt, maar niemand kan zeggen hoe lang het ongeveer gaat duren.

Nu heb ik er echt zin in om weer zwanger te zijn enz. En dan het liefst ook gelijk al 26 weken ofzo, dan heb je al een buikje. Bah, duurt allemaal veel te lang.

Zo'n onzin bericht is dus wel heerlijk zo af en toe!
Groetjes Ger.

Juist; ik wil niet zwanger worden, ik wil het zijn.
Van mij hoeft het niet gelijk 26 weken, ik wil het vanaf het begin af aan mee maken. Maar als we dan toch onze (onzin natuurlijk) wensen uiten; dan wel zonder misselijk zijn en alle andere klachten natuurlijk! ha ha
Echt zo'n lekker puh bui.
Moet kunnen, zo af en toe

Ook ik beeld me van alles in, volgens alle kwaaltjes zou ik toch echt zwanger zijn.

Mijn lichaam houdt me anders echt zo voor de gek.

Ik heb sinds een dag of 5 pijnlijke en stijve tepels, ben soms een beetje misselijk en veel duizelig.

Dit is mijn eerste keer, ik ben nog niet eens een keer "normaal" zwanger geweest, dus weet ook niet precies wanneer mijn nod is. Om gek van te worden. Misschien wel zwanger, misschien zijn het ontwenningsklachtjes, ik heb echt geen idee.

Maar ik kan eigenlijk niet wachten tot ik zwanger ben en dan het liefst maar gelijk over die 3 maanden heen, zodat ik het aan iedereen kan vertellen. Maar ja eerst toch nog WACHTEN!!!

hahahaha ik herken me zelf hier wel in hoor!! Ik heb al die klachten/gevoelens en ik ben nog niet eens gestop met de pil!! hahaha Het is denk ik gewoon een kwestie van iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag willen  

Nog krap een weekje en dan graan ik stoppen met de pil en voor het eggie aan de gang, heb net van mijn schoonzus al een kei leuk babyledikantje gehad! Dus dat is ookal stap 1. En nu maar hopen dat het snel RAAK is!!

Och en als iemand het ook even helemaal heeft gehad dan ben IK dat wel!!
Niet omdat ik niet meteen zwanger raak,maar gewoon..ik ben geen type die van onzekerheid houdt (jullie ook niet denk ik)
Als ik zeker wist dat het nog gaat lukken een dezer maanden..ook goed!!
Maar gewoon het gevoel dat je dat ook niet weet en dat het dan nog mis kan gaan...pfff,heb ik geen zin in!!
Ik ben ook echt in een afschuwelijke bui...alles zit een beetje tegen,geen werk,chagrijnig,mijn vriend die niet lief genoeg voor mij is,dit soort dingen...bleeeeehhh!!!,terwijl ik gewoon even een opkikker nodig heb,doet hij niet echt lief!!

Gelukkig heb ik jullie nog!!

Liefs,Swinnie

Heerlijk zo'n onzin bericht,

ff lekker klagen en zeggen wat we graag willen. Helemaal niets mis mee en hier kan dat gelukkig!

Ik wil het ook zo graag maar voorloopig is het nog niet gelukt. En inderdaad verbaas ik me over hoe mijn lichaam me nu weer voor de gek heeft gehouden en me toch weer hoop heeft gegeven vlak voor de rode duivels kwamen .

Ja het is soms oneerlijk.

hehe dat lucht op

Terug
Bovenaan