Ben het zat.

nou dan doe ik ook maaar ff mee!!! ik wil ook zwanger zijn!! maar als dat teveel gevraagdt is gelijk, wil ik graaaaaaaag ongesteld worden en dan gelijk ff een normale cyclus, want ben sinds maart gestopt met de pil en ben nog maar 1 keer in die tijd ongesteld geweest! en dat was na 53 dagen en nu wacht ik al 14 weken erop! BAH BAH Bah!! lekker ff klagen

hallo allemaal,

wat kan ik me het voorstellen dat jullie zwanger willen worden, weet sinds vandaag dat ik zwanger ben, ben zo gelukkig!!!

ben in februari gestopt met de pil en echt serieus bezig sinds april, ronde 4 is mijn geluksronde, toch wel snel als je het nu leest maar als je bezig bent duurt het wel eeuwen!!!!

meiden snap jullie helemaal en hoop dat het allemaal voor jullie is weggelegd, voelt nl super om te weten dat je zwanger bent.

het enige dat ik kan doen is jullie heeeeeel veel succes wensen met klussen, wachten en testen voor een wereldwondertje!!!!

bij deze strooi ik ook maar:*******************************, vangen he

Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die er de pest in begint te krijgen! Ik zit inmiddels in ronde 11. Vorige maand dacht ik ook dat het raak was, maar helaas: mijn lijf had me weer voor de gek gehouden.....Ik vind dat het leven zomaar oneerlijk in elkaar zit. Meisjes van 15, 16 jaar worden na een keer onveilig vrijen meteen zwanger en vrouwen die het echt heel graag willen moeten maar afwachten wanneer het een keertje raak is! Ik had nooit verwacht dat zwanger worden zo'n "opgave" zou worden. Ik had daar toch een hele andere voorstelling van....Nou kunnen mijn mannetje en ik weer afwachten tot 1 september (NOD)
Nou, meiden: iedereen heel veel succes!!!! Ik hoop dat we elkaar binnenkort leukere berichtjes kunnen sturen!!!!!!!!!!

Heerlijk zón onzin berichtje.

ik doe ook mee, heb het even helemaal gehad. Ben sinds maart gestopt met de pil. Helaas tot nu toe niets. 4 keer ongi geweest. De laatste keer 3 weken overtijd. Ben het zat om elke keer in onzekerheid te zitten en vanalles in mijn lichaam te voelen. En maar weer afwachten wanneer ik eventueel, misschien wel vruchtbaar zou kunnen zijn. Soms denk ik bijna nergens anders meer aan en dat wil ik eigenlijk ook niet. Ach ja we klussen deze maand weer vrolijk verder. Ik zou volgens de boeken 9 september mijn NOD hebben, maar ja dat kan ook 3 weken later zijn. We wachten maar weer geduldig af.

Groetjes en succes allemaal.

Hoi Dolfijn,

Nou ik kan je de hand schudden ik heb ook mijn NOD 1 september en ik ben misselijk (zeker nu na het eten), en ontzettend pijnlijke borsten met hele rare bobbels erin!!

Ik zal voor  ons beide duimen dat we 1 sept. een positieve test zullen hebben.

Liefs,
Jasmijn

Wat heerlijk herkenbaar al die berichtjes!
Het doet me goed om te lezen dat jullie allemaal hetzelde zijn als ik m.b.t zwanger worden; ongeduldig! haha
Dat geeft me weer een beetje steun!

Liefs Jessy

Dag alle lieve schatten die het allemaal  zo graag willen zijn.
Ben behoorlijk blij dat ik niet de enige ben.
Ik hoop indd dat het eindelijk een keertje gaat lukken vooor ons allemaal.
Het is voor iedereen wel herkenbaar als je dit zo leest.

Ik duim voor jullie allemaal(en ook een beetje voor mezelf)

Dikke knuffel Dolfijn

heey meiden!!!

Ik doe mee aan dit lekker puh bericht!!!
Ik ben iemand met niet veel geduld als het moet wel...  maar nu moet
ik al zooooooo lang wachten!!! Pffffff!!! Dat duurt te lang!!!!
Idd fijn om te weten dat de meeste daar wel last van
hebben.. Ik wil het idd niet worden, wil het al zijn!!!!
Heerlijk om zon bericht neer te zetten...
lekker zeuren!!!!!! IK WIL, IK WIL, IK WIL!!!!
(wel met stampvoeten!!)  
hahaha, pfffff... vervelend, en zeker dat je gevoel je zo voor de
gek kan houden he!!

********Zucht***********   Liefss!!!

Terug
Bovenaan