Ben het zo zat

Je bent in november zwanger geweest. Een positieve test is een teken van een zwangerschap. je hebt dus een miskraam gehad. Daarna mag je er weer een jaar voor uittrekken. Wat dat betreft mag je dus weer even.
Ik snap wel dat je je zorgen maakt om je cyclus... al is het al wel gelukt om zwanger te raken. Je hebt dus wel een eisprong.
Ik zou inderdaad voor je cyclus naar de ha gaan, maar je mag de hoop niet opgeven hoor. je bent al zwanger geweest!

Sterkte ermee!

Het nadeel was dat het een enorm licht streepje was dus vet vervelend ik hoop dat je gelijk hebt dat het echt een teken is geweest van een zwangerschap. In ieder geval hebben we voor vrijdag een afspraak staan bij de huisarts. Dus dan kan nu het feest beginnen haha hopelijk krijgen we een verwijsbrief.
Weet iemand wat ik kan verwachten bij een eerste keer naar de gynacoloog?

Het nadeel was dat het een enorm licht streepje was dus vet vervelend ik hoop dat je gelijk hebt dat het echt een teken is geweest van een zwangerschap. In ieder geval hebben we voor vrijdag een afspraak staan bij de huisarts. Dus dan kan nu het feest beginnen haha hopelijk krijgen we een verwijsbrief.
Weet iemand wat ik kan verwachten bij een eerste keer naar de gynacoloog?

Hoi Iloon,
Ik had de 1e keer bij de gyn eerst een intakegesprek (vragenuurtje door de arts over onze gegevens, ziektes, inentingen, werk, andere kids, miskramen etc etc.). Vervolgens een korte uitleg over de onderzoeken die mogelijk zouden gaan volgen en we kregen een folder. Ik moest een aantal zaken praktisch m.b.t. mijn zorgverzekering uitzoeken. Als laatste kreeg ik een inwendige echo om te zien of ik een eispring zou gaan krijgen op dat moment (deze bleek achteraf al geweest te zijn).
Ik vond het allemaal erg relaxed. Niets om je druk over te maken, maar het is wel spannend. Pas achteraf kan je zeggen of het mee of tegen is gevallen. Ik hoop dat je dor wordt verwezen en een relaxte arts krijgt.
suc6
gr. Ano

Nou vandaag naar de huisarts geweest. En we hebben een doorverwijzing gekregen. We moeten 16 april heen zo wel heel spannend hoor.
Maar wel blij dat ze wel gaan kijken wat er dan is.

Nou vandaag naar de huisarts geweest. En we hebben een doorverwijzing gekregen. We moeten 16 april heen zo wel heel spannend hoor.
Maar wel blij dat ze wel gaan kijken wat er dan is.

Terug
Bovenaan