Ben hier nieuw

Hoi Louisa,
welkom hier op het forum.
Ik ben 29 jaar, getrouwd met Bart en mama van Tijn (26.9.2006) en Bente (13.3.2008). Wij wonen net over de grens in Duitsland ten hoogte van Doetinchem.
Ik hoop dat je, net als vele van ons, veel info en steun kunt vinden.

Groetjes Danielle

Hoi hoi, Welkom.

Ik ben Irene, al 8jr samen met Rob en samen hebben we dochter Myrthe (maart 08)
Verder ben ik 27 jaar.

@ Maurilla, Jee meid, hoe oud ben je als je al 23 jaar met Friso getrouwd bent :) haha

Liefs Irene

Hoi hoi, Welkom.

Verder ben ik 27 jaar.

@ Maurilla, Jee meid, hoe oud ben je als je al 23 jaar met Friso getrouwd bent :) haha

Liefs Irene

Hoi hoi, Welkom.

Verder ben ik 27 jaar.

Liefs Irene

Louisa, welkom hier. Het is hier altijd gezellig en mocht het nodig zijn dan vind je hier altijd troost, steun en een luisterend oor.
Ik ben dus Reisa 31 jaar oud alweer, getrouwd met Dennis en moeder van Emma 10-10-2005 en Renske 10-03-2008,

Hoi Louisa,

Leuk dat je je meteen hebt aangemeld!
Kunnen we nog vaker "kletsen"!

Zoals je aan de reacties kunt zien gaat het nog wel eens mis met het plaatsen van berichten.
Soms krijg je je bericht er helemaal niet op en soms krijg het het 3x (zoals Irene ;-).
Ligt niet aan jou, maar aan dit "tijdelijke" forum, maar ja, dat roepen ze inmiddels ook al bijna 1 jaar.

De spullen voor de taart van Danilo zijn binnen, ik zal gauw wat proefjes maken voor de achtergrondkleur.

Liefs Monica

Hoi Louisa,
Nou, als je Monica kent, dan hou je vast van kletsen hi hi, ben je hier aan 't goede adres!

Ik ben Roos, 30 jr, woon in het Gooi, mama van
Noa (8), Jade (5,5), Lenthe (bijna 2) en eind september bevallen van onze 1e zoon Luka (3,5 maand)

Hoop dat je het hier gezellig zal vinden, zal vast lukken!
Groetjes Roos.

Hoi Louisa,

welkom hier, gezellig!
Ik ben Bianca, getrouwd, 30 jaar en woon vlakbij Gouda.
We hebben een dochtertje, Minoux, die is geboren op 27 mrt. 2008.

Hoe oud zijn jouw kindjes?

Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan