Ben ik dan een slechte moeder?

Hallo,

wat zijn onze kindjes allemaal driftig zeg!! Hier ook heel herkenbaar hoor!
Ken er goed wat van krijgen dat Dylano harstikke dwars is.
Als hij zijn jasje en schoentjes niet aanwilt, zet ik hem in de gang voor 1min, en daarna is het dus echt over.
Ik vind je helemaal geen slechte moeder!! Ik denk dat deze fase erbij hoort, en als ze gaan overgeven van het huilen, is dat zeker niet jou schuld, maar omdat ze dr eigen veelste druk maakt.
Dylano gooide zichzelf altijd achterover als hij boos was, maar daar heb ik bijna nooit op gereageerd, en toen was het zo over. Hij is degene die pijn heeft, en niet ik.
Als hij zijn brood op de grond gooit, krijgt hij 1 waarschuwing, bij de volgende x pak ik zijn brood weg, en heeft hij pech.
Hij is degene die honger heeft, en niet ik.

Voel je vooral niet schuldig meid!!

Liefs Debby.

Over het algemeen is Feline heel makkelijk. Maar tegenwoordig is liggen op het aankleedkussen niet goed. Trui aan doen is niet goed. Tanden poetsen ook niet.
En eten daar gooit ze tegenwoordig mee.... Vanmorgen had ze haar halve boterham op de grond gegooid. Omdat ik wel wilde dat ze iets at heb ik een volkoren koekje gegeven en dat ging wel goed.   (is niet goed hoor, maar ze moest nog uren wachten voor ze fruit eten op het kdv)
Morgen geef ik haar een dubbelgevouwen boterham met iets erop, want dat vind ze leuker om te eten, net als papa en mama.

Ach het is steeds weer een fase en ik leer er ook van.

groetjes Mariska

Hoi mama's!

Ik ben blij om te weten dat dit dus toch maar een sprongetje is! Van de vorige sprongetjes had ik nooit echt iets gemerkt, misschien dat ik deze sprong daarom zo erg vindt .....?! Het is wel grappig om te lezen dat sommige van jullie kindjes momenteel ook zo 'stout' zijn :) zo herkenbaar, hihi.
Gillen doet Tara af en toe, zij zegt nu ontelbaar keer achter elkaar 'mama mama mama mama mamaaaa mamaaaa' tot ik naar haar toe loop.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan