Ben ik de eerste?!

Hoi meiden,

dank je wel! Heb geen oog dichtgedaan vannacht. Echt wennen hoor het idee, maar ook zwangerschapskwaaltjes zijn de oorzaak, hi hi.

Heb ook geen idee hoe ver ik ben, maar zal nog heel pril zijn ,dus even afwachten hoe het gaat. Denk dat ik over twee weken even contact opneem met de verloskundige. Ze ziet me er alweer zo snel aankomen!

Verder gister maar meteen supplementen voor zwangere vrouwen gekocht, want ik heb dus geen foliumzuur geslikt. Daarnaast ook heeel veeeel rauwe vis en vlees gegeten... Nu dus weer overal rekening mee houden.

Als ik zelf meer weet dan laat ik wel weten wie ik ben hoor, maar eerst even kijken hoe het gaat en fam inlichten :)

Gefeliciteerd! Dan ben je bijna dezelfde datum uitgerekend of niet? Alleen dan een jaar later :)

Nou meid ondanks dat het schrikken was, hoop ik dat je een voorspoedige zwangerschap hebt en dat alles goed zal gaan!

Liefs Kim

van harte gefeliciteerd !! tuurlijk moet je wennen een kennis van mij is ook al weer zwanger was ook een december mama en 6 uur eerder als mij bevallen!! dus 4 maanden en 10 dagen om precies te zijn!!

ben wel nieuwschierig wie je bent hihi

xx

Spannend hoor allemaal!
Kan me wel voorstellen dat je er slecht van slaapt.
Het is allemaal even wennen, maar ik weet zeker dat het goed komt!

Hou ons op de hoogte en maak jezelf bekend als je daar aan toe bent! Moet zeggen dat ik ondertussen wel denk te weten wie je bent:)

Slaap lekker vannacht! X

Terug
Bovenaan