Ben ik de eingste

Hoi meid,

Helaas, dat hoort erbij. Maar weest gerust; je schrijft dat je in de 2e maand zit. Dus nog even en dan is het waarschijnlijk voorbij. Ik heb het ook gehad. Bijna 8 weken achter elkaar continu overgeven. Raakte 5 kilo kwijt. Ik ben wel blijven werken, maar ontwikkelde een soort spuug-ritueel. Inmiddels gaat het super en ligt die spugerij gelukkig ver achter mij.

Succes nog even en nog even doorzetten.

Gr. Louise
 
ik ben ook veel misselijk geweest en overgeven. Dit ging uiteindelijk vanzelf over - 17 weken.
bij mij hielpen crackers niet op nuchtere maag - wel Chocomel - je weet wel zo'n klein pakje - ook in light te verkrijgen.

zoek ook eens op seaband - die armbandjes haalde bij mij de scherpe kanten van de misselijkheid eraf. dan ging autorijden beter. ik heb mezelf wel 2 keer achter het stuur ondergespuugd- echt vervelend maar het gaat over. Gember schijnt ook goed te werken bij misselijkheid.
na17 weken moest ik nog wel af en toe spugen. Met name net na het tandenpoetsen - een kindertandenborstel bood toen uitkomst.

Ik had ook lage bloeddruk en was regelmatig duizelig - iets zouts eten hielp dan een beetje.
mijn vk zei dat het niet heel erg is als je minder eet - als je maar wel goed drinkt.
Ik probeerde verschillende dingen te drinken, sap, bouillion, melk, water natuurlijk.

duizeligheid kan ook wijzen op bloedarmoede dit is snel gechevkt - bij mij was het goed - kwam van bloeddruk.

probeer steeds iets te doen, even rust, veel dingen die je staand doet - kunnen ook zittend. neem veel kleine rust momenten. Dit hielp mij om de hele dag door te komen. veel sterkte
 
Terug
Bovenaan