ben ik de enige die hier gefrustreerd van word?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik  lees wel eens op het "zwanger worden" forum maar dat moet ik maar niet meer doen. Wat zitten daar toch een stel ongeduldige standjes tussen zeg, ongelofelijk (en dan  zeg ik het nog netjes).
Sorry, als ik iemand hiermee voor het hoofd stoot maar ik moet het echt even kwijt.
Nou lees ik weer een post van iemand die in aug. gestopt is met de pil en al helemaal gefrustreerd wordt van haar 2 zwangere zusjes omdat het bij haar  NOG niet gelukt is. Waar praten we dan over, 2 mnd?????? Ze was pas 1x ongesteld geweest en had er al een test tegenaan gegooid omdat ze 7 dgn overtijd was. Ze had wel wat begrip gewild van haar zusje, want allebei  haar zusjes waren ZOMAAR zwanger geworden en oh oh oh wat had zij het moeilijk.
Mijn haren gaan echt overeind staan van zulke figuren.
Nou weet ik weer precies waarom ik me daar 2 jaar geleden niet thuis voelde.
Op een ander forum stond een vraag: ik ben al 10 wkn zwanger mag ik nu nog wel op mijn rug liggen, HAHAHAHAHA, domme doos. Daar zakt je broek toch van af.

Nogmaals, ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik dat hier eruit gooi. Ik gun een ander zijn zwangerschap echt wel, maar na 2 mnd proberen moeten ze niet gaan zeuren. En ja, ik heb last van mijn hormonen, GRRRRRRRRRR, hahahaha.

Ben ik de enige waarbij  haar broek afzakt, of hebben jullie dat nou ook?

Kruimel

Hoi Kruimel

Wat herkenbaar wat je schijft. Ik lees er ook af en toe en schiet nu in de lach van de verhalen die je daar aantreft. Ja........., er zitten erg ongeduldige personen tussen. Ik heb nooit op dat forum geschreven, wel op het zwanger forum (was toen ook zwanger) daarna op zwanger na miskraam.
Ik weet  dat iedereen heel graag zwanger wil worden en ik gun het iedereen van harte.
Ook kan ik me ergeren aan bepaalde dingen die geschreven worden, maar laat altijd mijn mening voor mezelf.

Liefs

Lydia

HOI,

ik sluit me eigen helemaal bij je aan
als hun na 2 maanden al gek worden wat moeten wij dan he ???

heb verder eigenlijk niks toe te voegen ben het gewoon met iedereen hier eens hahahaha jullie hebben alles al gezegt.

groetjs moekje

p.s.     YOU GO GIRL

Je hebt groot gelijk. Ik heb dat ook een tijdje gedaan, maar dat is alleen maar om gefrustreerd van te worden. Misschien moeten de dames hier een tijdje meelezen en zien ze dan in dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is.

2 maanden??? Daar teken ik voor. Deze maand is het voor ons alweer 3 jaar geleden dat ik met de pil ben gestopt. Dan hebben we het ook nog niet gehad over allerlei onderzoeken.En dan heeft zij het over 2 maanden. haha je moet er bijna om lachen.

Gewoon niet meer lezen daar, dat helpt misschien. Ben in iedergeval blij dat hier genoeg meiden zitten die het wel allemaal weten en je ook steunen.

groetjes
Nicole

hoi hoi

ben ik dus niet de enigste die zo denk dacht al weer dat het aan mij lag.  
ook wij hebben er 2.5 jaar over gedaan en het ging niet via de "normale"weg.
hebben icsi gehad, wat gelukkig gelukt is, maar als ik dat dan allemaal lees denk ik zeur toch niet zo er staat sowieso een jaar voor. en ook ik vind sommige daar dom. je mag het niet zeggen maar ja af en toe schiet dat toch wel verkeerd.

ik wens hier iedereen succes met alle behandelingen en het komt goed. ook bij ons is het gelukt

groetjes danielle

Hoihoi,
Ben daar wel een tijd actief geweest en kon me daar ook verschrikkelijk aan ergeren....
Ik sloeg dan die berichtjes over of ik maakte een opmerking.
Ze testen vind ik ook heeeeel snel, afwachten ho maar. Nod moet soms nog komen.....dat vond ik dan nog erger. Soms kijk ik nog wel eens, maar doe dat niet teveel. En dan heb ik nog nieet eens echt last van mijn hormonen haha.

Hai kruimel,

ik snap je helemaal!!!! Ook ik lees nog af en toe daar, en heb dan ook regelmatig zo'n reactie (schrijf dat niet hoor, naar hun). Maar er zijn daar meiden erg ongeduldig, zwangerschapstesten, ovulatietesten (want daar wordt je lekker snel zwanger van  stond er zo'n beetje) en wanneer mag je naar de huisarts. Ben benieuwd als het bij hun langer duurt hoe ze dan reageren.
Ik heb voor mijzelf maar besloten dat ik daar niet meer meelees. Ik  wordt helemaal kriegel van  die vragen over of ze misschien wel of toch niet  zwanger zijn (met alles wat ze voelen).  En dan ook de grote hoeveelheid zwangerschappen, gun het ze wel maar mijzelf en jullie  ook!
Klinkt misschien ook onaardig maarja. Begrijp je dus helemaal.

Groetjes Belle

Hoi Hoi,

Ben erg blij om te lezen dat ik niet de enige ben.
Net toen ik mijn post terug las, moest ik er wel om lachen, om die meiden dan hé.
Hopelijk voor die meiden komen ze er niet, net als ons, op de harde manier achter dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Pas dan mogen ze klagen, eerder niet.

Kruimel

Terug
Bovenaan