ben ik de enige die hier gefrustreerd van word?

Je bent ZEKER niet de enige hoor! Ik irriteer me helemaal kapot aan die meiden. Er zijn ook echt wel andere meiden op het zwanger worden forum die wel normaal kunnen doen en die het natuurlijk wel spannend vinden elke maand maar wel beseffen dat ze even lekker de tijd moeten nemen. Die types die na 2 maanden al zeuren sporen gewoon niet helemaal.
X ing

Nou daar ben ik het helemaal mee eens! Ik zat nog wel op het zwanger worden forum tot een tijdje geleden maar daar ben ik nu al een paar maand niet meer echt te vinden! OOk ik vind dat ze soms rare vragen hebben!! maar ja mischien weten ze niet beter!! En tuurlijk iedereen is in het begin enthousiast ( sorry ik ben zelf ook nog maar 9 maand bezig ) maar ik heb vanaf het begin gezegd dat het een wonder is als het zo snel gaat!! en nooit verwacht bij mezelf! MAAR JA  we laten ze maar!

kus kus

hé kruimel,

ja... ik begrijp je ook, en deel je gevoel.
ik zat in het begin ook op die site , maar ben er hard gillend weer van af gegaan.
wat een domme vragen er soms gesteld worden.
haha... wat jij ook schreef,
mag ik na 10 weken zwangerschap nog op mijn rug liggen??
uhhh nee meid,
tot je bevalling moet je op je buik slapen.
hahaha... wat een geitje.

en tuurlijk mag iedereen op zijn tijd klagen.
maar na 2mnd proberen om zwanger te worden  al hopeloos worden en gaan mokken......
tja... dat raakt  bij ons een erg gevoelige snaar.
en daar mag je best geirriteerd over zijn.

groetjes, jana.

Hoi meiden,

Nou, dit onderwerp leeft wel zeg!!!!!
En terecht. Laat ze maar een tijdje met ons mee lezen, dan piepen ze wel anders.
Kruimel, ik heb erg moeten lachen om je woordspelingen. Je durft tenminste te schrijven waar het op slaat. Ik ben altijd een beetje terughoudend. bang om iemand te kwetsen. Maar af en toe moet je gewoon een keer het achterste van je tong laten zien. Go Girl!!!!!

Groetjes Kippie.

Haha mooi onderwerp hoor, dit. Ook ik gluur er stiekem af en toe, gewoon om me even lekker te ergeren en ook flink te lachen. Want er zitten inderdaad types bij daar! Complete kinderkamers worden er al aangeschaft voor ze de laatste pil geslikt hebben, om je rot te lachen soms.
Maar irritant is het soms wel, ik hoop stiekem dat ze hier ook af en toe gluren en dit bericht lezen. Niet dat ze zich aangesproken zullen voelen haha.

liefs, Saartje

Nou nou nou....wat een reacties allemaal!!
Nou ik kom daar ook nog even bij!!
Heb daar een paar maandjes geschreven....maar op gegeven moment irriteerde ik me kapot eraan....
Oh zal ik zwanger zijn (1 dag na de eisprong)....
En ja wat duurt het allemaal toch lang bij hun....
Maar waar ik me nog het meest aan ergerde is als ze dus heel gemakkelijk berichten dat ze dus ook zwanger zijn...na 1 maand of na 2 maanden....en dat vonden ze dan wel tijd ook....gewoon totaal geen besef dat het niet vanzelfsprekend is dat het niet meteen lukt..... Het is juist supergeluk als het wel meteen lukt!
En dat beseffen ze zelf niet....
De meesten  vinden het logisch en gaan er juist vanuit dat hun mannetje gewoon maar een stap in het bed hoeft te zetten en dan zullen ze vast en zeker  zwanger zijn.........

De domheid en egoistische klank die soms uit die berichtjes naar voren komen...

Zo dat is er ook weer uit he meiden!

Hier is het echt duizend keer beter!

Liefs Linnepinnie

Haha, ik kan me er ook bij aansluiten maar..... toen ik in maart 2005 met de pil stopte dacht ik dat ik ook zo zwanger zou zijn en dat was ook zo...miskraam natuurlijk! Ik hield in de periode erg trouw een dagboekje bij omdat ik het leuk vond om er in te schrijven en later aan ons kindje te geven. Na die miskraam ben ik daar mee doorgegaan en wanneer ik dat dan terug lees denk ik ook wel dat het maar goed is dat ik van te voren niet zou weten hoe het verder zou gaan. (nog een bbz, eierstokoperatie in de planning etc.).
Het is natuurlijk wel zo dat het moment waarop je echt voor een kindje gaat dit je leven al gaat beheersen!
Ik erger me nog meer aan die 'vervelende zwangerschapskwaaltjes', Geef die maar allemaal aan mij! Maar goed, wanneer wij ooit in die fase komen zullen we ook wel klagen, al kan ik me dat van mijzelf niet voorstellen.
zucht, zucht, zucht.
Hou jullie taai meiden, we gaan gewoon door.

Liefs
Ineke

Hoi meiden,

Eigenlijk hoor ik hier nog niet thuis, kom pas kijken met 8 maanden bezig te zijn, maar lees af en toe wel met jullie mee.
Toevallig heb ik daarnet gereageerd op de schrijfster van het breichtje die na 2 maanden al gefrustreerd is en vind dat ze te weinig begrip krijgt. Heb haar aangeraden hier eens te lezen!!!

Heb bewondering voor de meiden hier, die al zoveel geduld moeten opbrengen en in de medische molen zitten.
Ik heb zelf al 5 kids en zou heel graag nog een 6e willen. Zou het tweede kindje voor mijn man worden. Omdat ik bij de andere het geluk had snel zwanger te zijn, ging ik daar stiekem nu ook wel vanuit, maar niets is minder waar! Omdat ik er al 5 heb, vind ik mezelf al heel rijk. Aan de andere kant is de wens wel heeeeel groot! Afwachten maar.....

Meiden, succes en strekte met wachten, wachten, wachten....

Liefs mam van 5

Terug
Bovenaan