Ben ik de enige??

Hoi,

Meis wat een druk jaar heb je achter de rug, ik herken je verhaal wel deels hoor, behalve het krijgen van een 2e, gelukkig  kon dat niet door de  omstandigheden waar ik in zit/zat. (ben ook verhuisd naar Brabant toen Tess 6 mnd was, vanuit Zuid-Holland, werk sinds April 2006 op kantoor, blijft moeilijk voor me, en sta er nog steeds alleen voor (wel met behulp van mijn ouders, gelukkig)).

Het enige wat ik kan zeggen probeer een avondje vrij voor jezelf te plannen, met of zonder man, wat jij wilt, regel oppas en ga even lekker doen wat jij wilt. Even afstand nemen van het mama zijn, daar knap ik altijd heel erg van op. Doe het niet vaak, sta er toch alleen voor dus de avonden zijn voor mij, maar ik ben wel gaan sporten, even de deur dicht en niet aan huis denken. Voel me dan stukken beter en kan er weer tegen aan.

Wij komen ook op de koffie hoor, geen idee hoe lang het rijden is, maar dat maakt niet uit (het is ook niet mijn hobby hoor, maar heb het er graag voor over).

groetjes Nanda

Jeetje,maar dat is ook wel heel veel in korte tijd hoor!
Probeer af en toe een momentje voor jezelf in te plannen zonder de kids,daar knap je enorm van op!
Ik vind het geweldig knap hoor,twee kindjes zo dicht op elkaar,nieuwe baan,verhuizing,pffffff,ik zou gillend gek worden!
Petje af dus voor jou!

Groetjes Tanja.

Hoi Marielle,

Petje af, hoor! Wat een druk jaar heb jij gehad...
Ik ben zelf 36 weken zwanger van de tweede, en maak me nu al druk hoe ik het straks allemaal moet gaan doen met twee kleintjes met 19 maanden leeftijdsverschil... En dan is bij ons de tweede zwangerschap nog wel bewust gepland (voor zover je een zwangerschap kunt plannen dan hè ).

En dan nog zo'n eind van je familie en vrienden zitten, én een nieuwe baan voor jullie allebei... Ik word al moe als ik er aan denk!!

Bij ons is het ook wel enigszins rommelig geweest de laatste tijd; mijn vriend is per 1 okt. met een nieuwe baan begonnen die enorm tegen bleek te vallen, en na zijn proeftijd is hij per 1 dec. ontslagen. Hij heeft 7 weken thuisgezeten waarin hij vier kamers en een toilet heeft verbouwd (leuk; huis op z'n kop met de feestdagen...), en per 21 jan. jl. heeft hij gelukkig weer een nieuwe baan, die wél supergoed bevalt. Maar... ik zit al vijf jaar bij hetzelfde bedrijf en ik woon in de stad (Den Bosch) waar ik geboren en getogen ben, dus tussen al mijn vrienden en familie.

Echt, ik vind het superknap dat je überhaupt nog tijd hebt om af en toe adem te halen! Dat moet ik nog maar voor elkaar zien te krijgen als dametje nummer twee er straks is... (ja, ook hier twee meiden!).

Ik hoop dat het vanaf nu elke dag een beetje soepeler gaat, heel veel succes!
Enne, Nuenen is hier maar een half uurtje vandaan, dus mocht je het leuk vinden dan kunnen we best een keer iets afspreken!

Groetjes,
Myrna mv Isis en 36w zwanger van haar zusje!

Terug
Bovenaan