A
Anoniem
Guest
ben ik de enige? : mijn zoontje is bijna 8 weken. een heerlijk ventje, maar het drinken is vanaf het begin al een probleem. bv wou niet , dus na 7 dagen met pijn in mijn hart over op de fles. tijden bleef hij op 40 cc zitten. meer ging er niet in en als dat wel zo was dan ging het er weer uit. nou drinkt hij soms 120 cc, maar vaak blijft het bij 90 cc.
Hij meldt zich netjes om de 3 uur, dus ook s'nachts. dat betekend dus nog 2 nacht voedingen . terwijl hij toch al 10 pond weegt...
nou lees ik hier over 5 voedingen en nachten door slapen. ben ik nou de enige die zo vaak moet voeden ...?
ben heel erg benieuwd.
kijk ook erg uit naar een voeding minder in de nacht, durf nog niet te dromen van nachten door slapen.
maar wat breekt dat op zeg, ben af en toe zo moe.
Moet er om 7 uur ook gewoon weer uit voor mij dochter die naar school moet.
Ik hoor graag jullie reactie, en misschien wel tips??
groetjes
Hij meldt zich netjes om de 3 uur, dus ook s'nachts. dat betekend dus nog 2 nacht voedingen . terwijl hij toch al 10 pond weegt...
nou lees ik hier over 5 voedingen en nachten door slapen. ben ik nou de enige die zo vaak moet voeden ...?
ben heel erg benieuwd.
kijk ook erg uit naar een voeding minder in de nacht, durf nog niet te dromen van nachten door slapen.
maar wat breekt dat op zeg, ben af en toe zo moe.
Moet er om 7 uur ook gewoon weer uit voor mij dochter die naar school moet.
Ik hoor graag jullie reactie, en misschien wel tips??
groetjes