ben ik de enige... ?

Joah is (al) 4 maanden, dus niet zo vreemd dat hij doorslaapt en 5 voedingen heeft.
En ja niet elk kindje drinkt hetzelfde en heeft een ander ritme

de een drinkt wat meer dan de ander dat is heeel verschillend.mijn zoon dronk rond die tijd 180 cc. en zat bij 8 weken op 4 soms 5 voedingen.
wat de nachten betreft dat komt vanzelf meid..ik geef ook flesvoeding en daar is helemaal niks mis mee..voedt jij ook nog om 23.00? ik zou als ik jou was als ie 10 a 12 weken is en hij komt nog s nachts 2 keer hem gewoon even schreeuwen laten of troosten dan wel maar niks geven..zo heeft ie binnen een paar dagen/week door dat ie niks meer krijgt snachts en geeft hem lekker neer..ik ben heel ouderwets in dat soort dingen haha maar ze zijn zooooo slim,er zijn mensen die geven ze altijd wat te drinken s nachts als ze wakker worden zo n kleine denkt dat oooh als ik ga huilen dan krijg ik wat drinken nou een advies begin daar niet aan..tuurlijk je mannetje is nu nog zo klein en kan het nu nog wel hebben maar als ie straks 3 maand is!!!

doei gr.marije

Mijn zoontje Jayden is nu 14 weken en krijgt 5 flessen van 165 ml. Hij krijgt de laatste rond 22 uur en slaapt tot 8/9 uur. Heerlijk dus!
Vanaf 5 weken heeft hij de nacht doorgeslapen, eerst tot 5/6 uur en nu dus tot later in de ochtend. We gaan nu de laatste avondfles vervroegen om vervolgens over te gaan op 4 flessen van 180 ml.
Bij onze eerste dochter Cailyn is het ook goed gegaan. Zij was 4,5 maand oud en kreeg haar laatste fles om 19.30 uur en sliep door tot de volgende ochtend half 8.

Succes!

Groetjes Karin

wat leuk , al die reactie's. bedankt daarvoor !
wel leuk om jullie even te laten weten dat ik Niels nou overdag om de 3 en half a 4 uur een fles geef. ben steeds een beetje gaan rekken met de voeding. nou meldt hij zich zelf ook later.
en wat de nacht betreft: Ik geef hem 1 keer s'nachts en die op de vroege ochtend probeer ik het met een speen te rekken. dit omdat hij dan maar 30cc dronk en weer in slaap viel. nou dan heeft hij toch ook niet echt honger...
Hij drinkt tussen 18.00- 19.00 een fles. heeft dan vaak een huil moment en valt lekker in zijn bedje in slaap. maar voor de laatste avond voeding moet ik heb echt wakker maken....
groetjes.

Terug
Bovenaan