Ben ik de enige?!

Sorry meiden ik kan het niet laten om nog een keer te klagen. Ik ben het zwanger zijn echt zo zat! Ik kijk uit naar de bevalling, laat maar komen en ik verlang naar ons kindje. En dan zie ik alle topics hiervoor van alle dames die me voor gingen dan word ik gewoon strontjaloers terwijl ik het jullie allemaal gun hoor! Begrijp me niet verkeerd!
Ik heb het idee dat ik de enige ben die over tijd loopt. Ben vandaag 40+5 en niets lijkt erop dat de bevalling zich aankondigd. Heb al vanaf de 37 weken regelmatig harde buiken en krampen maar er gebeurd gewoon helemaal niets.. om moedeloos van te worden.
Omdat ik niet zo mobiel meer ben (last van rug en heupen) en omdat ik hier nog niet zo gek lang woon en maar een paar mensen ken, zit ik eigenlijk de hele dag alleen. Ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet. Ben met de 3e puzzels van 1000 stukjes bezig in 1 week tijd. Heb al tig sokjes gebreid en het huis kan niet beter aan kant zijn dan dit.
Ik zie het echt niet zitten om nog lang zo door te lopen. Maar omdat ik echt heel graag thuis wil bevallen kan het nog tot volgende week zaterdag op zich laten wachten. Ik zou vanaf dit weekend wel ingeleid kunnen worden maar ik wil niet in het ziekenhuis bevallen en liever ook niet ingeleid worden.
Vandaag in de supermarkt was de ananas in de aanbieding. Laten we die nog maar een keer proberen.. Al hebben wij nu alles wel geprobeerd..
Sorry voor mijn geklaag! Misschien hebben jullie nog leuke tips om de dagen door te komen.

Liefs Imke

Ah meid,begrijp je zo goed,ben zelf nog maar 38 weken en dan zie je er een aantal bevallen rond die tijd en dan denk je toch:ik wil ook,maar van jou begrijp ik helemaal hoor zeker omdat je al 5 dagen overtijd loopt.dan is iedere dag gewoon 1 teveel.de enige troost is om te denken:iedere dag is er 1 dichter bij de bevalling,liep bij mn zoontje ook 4 dagen overtijd en was er ook zo klaar mee,je hoeft niet altijd heel veel te merken hoor voordat je ga bevallen,bij mn dochter maar 2 nachten voorween en 3de dag was ze er.daarvoor niks geen klachten,bedoel:je hoeft niet altijd weken met voorween en harde buiken te lopen om te gaan bevallen,verder weet ik ook niet goed wat je nog kan doen,probeer wat toch wat afleiding te zoeken,misschien weekend iets leuks doen met je man?als je echt ga zitten wachten duurt idd erg lang...verder weet ik ook niet goed,ik heb hier mn kids das weer druk,je mag ze wel een dagje hebben haha...nee hoor gekkigheid.
sterkte en lang kan niet meer duren!

liefs jootje

Hey Imke, je bent niet de enige die nog niet is bevallen hoor. Ik ben morgen uitgerekend, maar hier ook alleen maar harde buiken en voorweeën in m'n rug. Ook last van m'n bekken, dus ook niet mobiel. Zit hier ook maar saai binnen en verveel me te pletter. Heb inmiddels zelfs boeken gelezen (normaal lees ik echt nooit!), heb ik zelf een memobord en whiteboard voor de babykamer gemaakt en ben ik alle spelletjes op m'n telefoon, alle herhalingen op TV en surfen op websites/internet ook spuugzat. En hier is het ook erg rustig. Maar goed... we houden vol! Ik heb hier nog steeds stofjes liggen voor het maken van een vlaggenlijn van stof. Misschien is dat iets voor je? Of foto's inplakken, je mailbox opschonen, administratie netjes in mappen doen? Veel is er niet mogelijk als je niet zo mobiel bent.

Sterkte met de laatste loodjes in ieder geval!

GOS wat erg ik ben nog maar 38 weken hoop niet dat ik de 40 5 ga halen, maar ja als je echt niet ingeleid wil worden (waarom niet?) dan zit er niets anders op dan wachten maar ik kan me voorstellen hoe dat is. Ik lees een hoop boeken en idd beetje surfen op internet. Ik loop naar de winkel omdat ik op de fiets sneller ben ;) ik heb juist nog wel wat schoon te maken hier maar er totaal geen zin in. Maar voor de baby heb ik alles in huis. Misschien dvd tje kijken, of de tuin een beetje opfleuren bij Hema heb je ook leuke dingen voor in de tuin. Of een paar vriendinnen bezoekjes plannen, een taart bakken en even op je werk langs...sterkte ik leef echt met je mee! X

he meid

het beste opwekmiddel is nog steeds sex!
door jouw orgasme kan leiden tot weeen
maar in zijn sperma zit iets in wat ween opwekt
dus dubbelopkans

tis dat ik zelf de deur nog neit uit kan, maar zo gauw als ik weer wat langer kan rijden zal ik bij je komen met de keline als je dat leuk lijkt

ik was op het laatst zo bloij dat we elke week een huishoudster hadden, dat brak echt ff mijn week en kon ik even kletsen en verhalen van buitenshuis horen. dat tussen muren zitten was idd niks. zit ik nu nnog hihih maar wel stuk mobieler en dat scheelt een stuk

Ik ben nu 39 weken en t ook spuugbeu. T enige wat ik me voor is oncomfortabel dus ik begrijp je helemaal.
Bitter Lemon of Tonic drinken schijnt ook te helpen omdat er kinine in zit. Nu drink ik liters van dat spul maar nog niks hoor. Heel veel sterkte nog met de laatste loodjes.

wat rot joh! ik ben er ook bijna 38 maar dan mogen wij echt nog nietklagen!
ik herken het wel.. de laatste 2 zwangerschappen liep ik tot 12 dagen over tijd dus dat is 41+5 maar dan heb je echt het gehad. honderden mensen vragen als maar heb je nog nik? voel je nog niks? ohhh om gek van te worden! nog ff volhouden!

@ mama van lot: Inderdaad! Daar word ik echt helemaal gek van. Ik reageer al niet eens meer naar iedereen.. Als het zo ver is dan horen ze het echt wel.. Ik snap dat ze nieuwsgierig zijn maar dat ben ik ook en ik zit er elk moment op te wachten.
@sweetwicca: Je wilt niet weten hoe vaak we dat al wel niet geprobeerd hebben! Volgens mij zijn het allemaal bakerspraatjes.. Niets helpt, ik moet echt gewoon geduld hebben. En ik was er zo stellig van overtuigd dat die kleine van ons in februari zou komen... hahaha
Natuurlijk vind ik het leuk als je straks langs wilt komen! Ik ben op dit moment nog heel erg met mezelf bezig.. ben er echt aan toe dat het nu een keer gebeurd en dus niet altijd de gezeligste op het moment. Maar dat komt straks wel weer helemaal goed:).

Terug
Bovenaan