Ben ik de enige?!

:) ............

Ja ik moet even glimlachen...waarom? Omdat ik je hele verhaal zo over kan nemen en mijn eigen naam er onder kan zetten. Ik zeg net tegen mijn vriend dat het is alsof ik mijn eigen verhaal lees....
Woon hier ook nog niet erg lang en al mijn vrienden wonen 1,5 rijden hier vandaan. Kan er natuurlijk niet meer heen en zij hebben ook gewoon hun werk waardoor ze niet zo vaak langs kunnen komen. Mis mijn familie ook enorm....Volgens mij heb ik de afgelopen tijd zoveel tv gekeken dat ik hoog boven het gemiddelde lig...alle domme computerspelletjes al een keer uitgespeeld en zo'n beetje alle knuffels al een keer op mijn naaimachine heb gemaakt....

Al met al...je bent niet alleen lieve Imke! Maar onze tijd komt ook vanzelf en misschien denken we dan wel eens met heimwee terug aan die enorme verveeldagen die we hebben gehad!!
DIkke knuffel en liefs nelie

Hoe stom het ook klinkt... probeer toch positief tegen deze dagen aan te kijken.. Zo meteen begint het echte werk en slaap je amper, heb je amper tijd voor jezelf en kijk je ook wel eens met weemoed terug naar de tijd dat je je zo verveelde... Dat is in ieder geval mijn ervaring! Huur films, ga wandelen (wilt de weeen ook nog wel eens opwekken) lees een boek, ruim je kledingkast eens uit, bedenk de gekste dingen die je zou kunnen doen (doe je waarschijnlijk nu al wel) maar het kindje komt pas echt als het komen wil!

Sterkte met de laatste loodjes!

Liefs een jan 2011 en juli 2012 mama

@nelie: Ik heb het gemiddelde aan tv kijken ook ruim overstreden.. Maar je moet toch wat?! Wel toevallig dat je in het zelfde schuitje zit. Mijn familie en vrienden wonen op minstens een uur rijden, heb nu ook geen auto maar durf ook niet meer alleen een uur van huis te gaan.. Heb hier ook wel wat mensen leren kennen maar voor hun gaat het gewone leven gewoon door, ze moeten gewoon werken. Ik ben ook al crea geweest met de naaimachine, heb 2 boxkleden en een boxzak gemaakt.
Ik denk inderdaad dat we dit ook nog wel gaan missen.. Vooral dat getrappel in mijn buik, wat is dat heerlijk! Maar ik ben vooral heeeeel nieuwsgierig wie het nou is ;)
Normaal ben ik nooit zo ongeduldig.. haha hormonen!!

Heel normaal hahahaha.. Natuurlijk kan je niet wachtten tot de kleine er is, je hebt al zo lang gewacht!! Maar echt... geniet van je buik en de bewegingen en succes alvast met de bevalling. Heel lang kan het ook niet meer duren!

@immke

tuulijk bne je nu met jezelf bezig! je bereid je voor op de bevalling!
had ik ook de laatste weken hoor
helemaal omdat ik zo ontzetend ziek was

komt helemaal goed, en je hebt er al een kennis ni de buurt bij

groetjes sabine

Terug
Bovenaan