Ben ik de enige?

Hai meiden,

Zo langzamerhand vraag ik me af of ik de enige bent die zijn ukkie(s) nog niet echt voelt.......
Ik voel af en toe wel wat geborrel en gister dacht ik heel licht een schopje te voelen maar zeker niet heel duidelijk.

Ik heb er notabene 2 in m'n buik zitten die samen al bijna zo groot zijn als 1 volgroeit kindje. We hadden bijna 4 weken geleden die pretecho en die vrouw zei ook: "het duurt nu niet lang meer". En de echoscopiste van afgelopen maandag (20 weken echo) was ook redelijk verbaasd... Ze zei wel: "ze liggen allebei met de voeten naar beneden, dus daar kan het door komen". Maar inmiddels dus bijna 4 weken verder en vrijwel niets, terwijl ik morgen toch alweer 20 weken ben en dus voor mijn doen, ruim over de helft. Mijn placenta ligt aan de rug kant dus dat zou er ook juist voor moeten zorgen dat je het sneller voelt.

Ik ben een beetje teleurgesteld, had na die berichten wel gehoopt ze allang gevoeld te hebben. Het lijkt me zooo bijzonder!

Liefs Lynn.

Vervelend he, ik voel de kleine ook nog niet, ben ook nog maar bijna 17 weken, maar heb een paar weken geleden al wat geborrel gevoeld onderin mijn buik waarvan ik dacht dat het de kleine was, maar voel nu al een paar weken niks meer. Hopen dat we snel onze ukkies voelen! Lijkt me heel bezonder.

Groetjes Susan.

hey meis

je bent niet de enige hoor! ik ben vandaag precies 20 weken en voel het ook niet. ja wel een beetje wat gekriebel en geborrel van binnen, maar echt nog lang niet als ik mn hand op mn buik leg. en dat ook niet eens elke dag. heb wel de placenta aan de voorkant. ben benieuwd wanneer wij het echt duidelijk gaan voelen!

wat ik trouwens bloedirritant vind zijn van die mensen die dan hun hand op je buik leggen om te kijken of de baby schopt. dan zeg ik meteen je voelt niks hoor, ik voel het zelf nog niet eens. hoezo niet je bent toch al zoveel weken?? zucht.....

xxxx

Hey wijffie!
Dat geborrel is een teken van leven, soort vlinderachtig gevoel, tenminste zo voelde het bij mij!het zijn voor jou natuurlijk je eerste 2 ,..en bij de eerste duurt het wat langer...Hopelijk voel je snel een schopje.Dikke kus Liefs nance

@Dbby: jaaaaa! Irritant he? Moet eerlijk zeggen dat ik het sowieso heel vervelend vind als mensen ongevraagd aan m'n buik zitten! Ik ben al niet zo heel erg van het 'mensen aanraken' en nu al helemaal niet. Ja, m'n naaste familie en m'n man maar bijvoorbeeld klanten, vind ik niet zo leuk. Of ben ik dan een zeikerd?

Ik hoop echt dat we snel wat voelen, lijkt me heel bijzonder! Ik heb trouwens van de week wel s'avonds een 'muziek Nijntje' tegen m'n buik gelegd en toen werd het borrel gevoel wel wat actiever :)

Lieve meiden, gisteren bij de 20wk echo is mij verteld dat het vanaf nu snel gaat en dat je het ook snel zal gaan voelen. Natuurlijk is het leuk dat geschop, wacht maar vandaag op morgen voelen jullie het kindje l

Liefs Sam

Nou Lynn, jouw verhaal is heel herkenbaar. En ik vind het ook heel erg jammer. Temeer ook omdat de vk vier weken geleden zei dat als ik geborrel voel het niet lang meer zou duren..... Woensdag moet ik weer en ga ik er toch eens naar vragen. Het borrelen en ploppen is soms dagen weg maar nu heb ik het alweer twee dagen volop. Het komt vast wel maar ik wil beeb zo graag voelen!

Wellicht komt er een tijd dat je blij bent dat ze niet nu al schoppen omdat ze niet van ophouden weten:)

Lynn en dbby, mensen horen niet ongevraagd aan je buik te zittenzo onbeschoft. Dus nee Lynn je bent geen zeikerd.

Dat geborrel is het getrappel en bewegen. Ik heb dat bij de andere heel duidelijk gehad. Deze uk voel ik ook nog niet zo goed. Maar elke avond ga ik op mijn rug
Liggen, hoofd en benen onder een kussen en dan voel ik haar soms trappelen. Niet elke avond hoor. Wel voelde ik twee dagen geleden ineens een flink geschuif naar links. Er zat daar toen ineens een harde bobbel terwijl de rest van de buik zacht was. Zelfs mijn man kon het voelen. Helaas daarna niet meer voorgekomen.

Zoals je hier leest zijn er meer die het niet voelen nog. Maar meid dat geborrel is al echt bewegen. Het zal echt steeds meer worden.

Terug
Bovenaan