Ben ik de enige?

Ohh meis, let op een deze dagen ga je het voelen en dan ben je de gelukkigste mama (to be)!!! En soms zou je willen dat het dan iets rustiger was, ha ha ;-)
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar het zal echt niet lang meer duren!!!

XXX

Zal snel gebeuren lynn...
Dat ik het goed voelde is ook rond 19/20 wk daarvoor vaak geborrel...
Enne zoals dec 2011 mama zei soms zou je willen dat het iets rustiger was haha die van mij gaat vaak tussen 23 en 2 uur tekeer nu houden we hem tussen 8 en 10 lekker druk door onze handen er op te leggen enz maar sa meld ie zich om 4/5 uur weer haha...
Je geduld wordt beloond hoor...nog even volhouden...
En dat mensen zomaar je buik aanraken is natuurlijk niet netjes...
Mij gelukkig nog niet gebeurd maar zou het ook niet prettig vinden...zou het gewoo aangeven..

Liefs

hoi lynn!!

dat geborrel heb ik ook regelmatig..en t is een duidelijk "afwijkend" gevoel van wat je normaal gesproken bent gewent..

vd week...dacht ik het ook te kunnen voelen...dat gborrel was zoooo heftig...en idd...ik denk dat ik 2 schopjes voelde..

daarna is het weer bij geborrel gebleven..en ook niet heeeel heftig meer geweest..

ik heb gelezen dat t gemiddeld rond de 22weken kan beginnen..dat je t ook aan de buitenkant voelt...

ik snap dat je teleurgesteld bent...dat had ik ook..toen ik t ene hele tijd niet meer voelde...zoals op FB gezet..een tijdje terug..maar t komt vast binnenkort he-le-maal goed :)

xxx hilmar

Je bent zo te lezen niet de enige meid... Ik weet dat mijn zoontje in mijn buik enorm veel vruchtwater had, dus had een heel zwembad voor zich alleen. Misschien voel ik t daarom ook zo snel? Ik weet t niet. Misschien liggen jouw mannetjes lekker dichtbij elkaar en voel je ze over een paar dagen of paar weken pas. Wees gerust, komt vanzelf en wie weet komt er een moment dat je even terug verlangt naar nu... Maar ik snap je wel hoor, je wil t heel graag voelen!

He Lynn,

Ik voel ook nog niet veel hoor. Heb twee keer duidelijk wat gekriebel gevoeld maar dat is al een week geleden en daarna niets meer duidelijk gevoeld.
Wil nu ook wel wat gaan voelen, ben ook bijna 20 weken en dan mag dat ook wel he!
We wachten rustig af! :)

Liefs San

Hey Lynn,

Jammer he dat het zo lang kan duren.
Bij Thijs voelde ik pas iets met 24 weken. Maar toen lag mijn placenta aan de buikwand.
Nu voel ik onze uk af en toe.
Kleine plopjes, vooral als ik 's avonds rustig op de bank zit/lig.
Mischien voel je het al wel, maar herken je het niet.
Pas als je het straks heel goed voelt, dnek je o ja dat heb ik vaker gevoeld.
En in het begin voelt het als een streling.
En als jij het straks voelt, dan duurt het weer even voordat je man het kan voelen.
Jammer he?

Komt goed meid, geen zorgen maken.

Liefs, Peet

Meid het komt nu echt snel hoor! Ik voel het wel duidelijk bewegen en met regelmatig ook zo'n harde plek zoals bij essie4.

Maar bij Evi voelde ik veel minder hoor, toen lag de placenta voor, dus dat scheelt volgens mij ook!

Nee je bent zeker niet de enige. Volgens mij heb ik zelfs nog helemaal niks gevoeld :(
Erg blij dat ik morgen weer een afspraak bij de VK heb, maak me dan toch wel een beetje zorgen.

Hoop dat we snel onze ukkies kunnen voelen.

Liefs, x

Terug
Bovenaan