Ben ik echt zo vroeg???

Dag lieve dames,

Ik lees alle topics door, ook bij andere maanden, en lees dan dat andere nog dingen aan het aanschaffen zijn.

Nu hebben wij alles in huis. Dinsdag worden de laatste dingen bezorgd en dan kan de kleine, bij wijze van spreke, komen.

Owkee ik moet nog textiel dingen aanschaffen, maar de rest hebben we al. Iedereen om ons heen roept wat ben je toch snel en waarom wacht je niet?

Nu heb ik een niet zo'n leuke medische geschiedenis, 3x aan mijn heup geopereerd en heb fibromyalgie, dus ja alles wat ik nu nog kan en ook zelf doe ik liever nu.
snap dat het best vroeg is, maar om alles aan anderen te vragen is ook niet echt wat. Het is toch super om zelf lekker te schilderen en in te richten.

Het is toch een heel verhaal geworden, maar ben toch stiekem benieuwd hoever jullie zijn met de voorbereidingen.

Liefs, x

hey meid

is toch juist leuk als je alles al af hebt? ik geef je groot gelijk hoor! ik heb de babykamer ook al weken klaar haha, wilde gewoon heeeel graag zelf behangen en verven en helpen de meubels in elkaar te zetten. heb geen zin dat anderen dat voor mij moeten doen.

kinderwagen is ook al besteld bij babydump, die wordt in oktober geleverd. moet alleen de box nog maar dat kan later nog. en oja kleertjes maar ik hoorde dat mijn moeder en zusje aso veel babykleertjes geshopt hebben die ik met 20 weken krijg haha dus daar wacht ik nog ff mee!

xxxx

oja en laat anderen maar kletsen, gewoon doen wat jij leuk vind!

Hey meid,

Groot gelijk dat je lekker op tijd begonnen bent en het dus zelf kan doen! De voorpret is alleen al zo leuk dat wil je echt niet missen. laat mensen maar lekker kletsen en geniet er gewoon van!

XXX

Lekker toch dat je het zelf hebt kunnen doen??
Wij hebben ook alles inhuis maar dat is omdat het ons derde kindje is. De babykamer gaat wel weer opnieuw behangen worden omdat onze jongste het nodig vond om er behang er af te trekken toen ze daar nog sliep. De babykamer is nu speelkamer dus we moeten nog wel gaan schuiven hier in huis.
De meiden slapen bij elkaar op de kamer.
Rond de 20 weken gaan wij beginnen met de babykamer en krijgen de meiden 2 grote laden onder hun bedden zodat daar het meeste speelgoed wat boven ligt erin kan.
Wij wilden nu niet heel vroeg beginnen omdat de meiden nog aan het idee kunnen wennen dat er een babykomt. De oudste weet dat de speelkamer een slaapkamer word voor de baby, maar ze weet nog neit zo goed wat met al het speelgoed moet gebeuren. Ach daar komt ze nog wel achter.

Lekker genieten dat je alles klaar hebt. Je weet inderdaad neit hoe een zwangerschap loopt.
Mijn tweede zwangerschap liep neit echt lekker door een spierscheur in mijn been. Helaas toen erg laat ondekt dat dat het probleem was. Met 36weken belande ik in het gips en liep ik op krukken met een dikke buik. Nou dan ben je best afhankelijk van andere mensen en echt handig is het niet.

Hoe is het nu met je fribromyalgie?? gaat het beter??
Ik heb zelf hms en tijdens de eerste 2 zwangerschappen ging het super en nu lijk ik wel meer last te hebben. Ach ik kan er prima om functioneren tot nu toe en ik hoop dat dat zo blijft.

Nog maals lekker genieten dat je het af hebt :)

Hee meid,

Lekker toch! Laat andere mensen maar lekker kletsen, je moet doen waar je je goed bij voelt!! Dat doen wij ook.....Wij hebben ook zowat alles in huis, op textiel etc na....We hebben van het weekend de box al klaar gezet (zie topic: Leuk!) en we gaan dit weekend de vloer bestellen voor slaapkamer en babaykamer. Het weekend daarna gaan we aan de slag, moet best nog wat gebeuren en aangezien ik vanwege me rug steeds minder mobiel wordt, gaan we ook lekker alles in orde maken, kan ik tenminste zelf ook nog iets doen (ook al zal het niet veel zijn) Opa komt wel helpen met verven en meubels tillen etc......Dat word voor mij al te zwaar.

Wij hebben dus al een box, babykamer, badje, kinderwagen en nog een aantal dingen (ja, ook kleertjes enzo) Alleen maar leuk hoor :)
Lekker van genieten! Het lijkt mij niks om pas met 28 weken ofzo te gaan klussen maar goed...dat moet ieder voor zich weten natuurlijk.

Liefs Lynn.

Wij hebben ook alles in huis, maar dat komt omdat het onze vierde is. Er moet nog geschoven worden met kamers, maar daar wachten wij nog even mee. Thijmen moet naar boven en dan de babykamer opnieuw schilderen. En weer alles bij elkaar verzamelen.
Lekker doen wat jij wil. Is toch alleen maar fijn als je alles op orde hebt!
Heb je meer last vd fybromyalgie of valt dat mee? Mijn zusje is 6 maanden zwanger en heeft reumatoïde artritis en niet zo zeer last vd reuma, maar meer van allemaal andere kwaaltjes. Inmiddels ook helemaal in de ziektewet.
Succes met alles!

Ik heb bewust vandaag pas de eerste di.vetjes gekocht.wij hebben alles nog van mijn zoontje, dus kan alleen maar wat kleertjes kopen en accessoires voor op kamertje....

Liefs

Groot gelijk dat je alles al in huis hebt.
Ik las dat je fibromyalgie hebt, dat heb ik ook. Ik wil eigenlijk ook zo snel mogelijk alles in huis hebben en in orde maken. Maar ik word een beetje geremd door mijn vriend. Die is ervan overtuigd dat we eeuwen de tijd hebben haha.
Lekker hoor alles al klaar! dan hoef je alleen nog maar te genieten!

Liefs

Terug
Bovenaan