Ben ik echt zo vroeg???

Inderdaad wat vroeg maar daar heb je toch een hele goede reden voor?! Lekker doen wat jij denkt dat je moet doen. Heerlijk alles op tijd klaar. Wij hebben ook het meeste (op textiel na) al in huis. En aan de klussen in huis om met de babykamer te kunnen beginnen zijn we ook al begonnen.
Mijn man is zo'n laatste moment type, echt vreselijk. Die denkt ook altijd dat 'ie zeeen van tijd heeft. Niet dus! Grrr....:)

Het is toch kei fijn om alles al klaar te hebben, ben je te vroeg hebben mensen commentaar maar ook als je te laat bent. Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt!

heerlijk toch als je dat nog lekker zelf kan doen! geef je ook groot gelijk zeg! niets zo fijn als zelf het kamertje in orde te kunnen maken ik vond dat ook zo fijn bij de eerste! nu komt de volgende op de baby kamer en krijgt mijn dochtertje een nieuwe kamer dus de baby kamer is hier al aanwezig alleen nu nog een nieuwe kamer voor ons meisje gaan maken is natuulijk ook weer een nieuwe uitdaging, en dadelijk natuurlijk de baby kamer wel met wat nieuwe spulletjes weer mooi maken, zodat het toch weer net een beetje anders is!
Maar geniet er lekker van dat je het zelf gedaan hebt en dat je er ook lekker van kan genieten dat alles klaar staat, dat geeft iniedergeval geen stress meer op het laatst!!

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!

Het geeft idd een hoop rust dat het af is, maar ja de eerste dus als iedereen maar roept dat je zo vroeg bent ga je toch wel twijfelen :S
Zo'n fijn gevoel dat ik toch heb mee kunnen helpen met het kamertje en niet alles uiut handen heb hoeven geven.

Helaas meer last van mijn fibromyalgie :( Zeker in mn heupen, waar ik al veel last van had.
Je hoort idd sommige die meer energie hebben en anderen die meer last hebben en vatbaarder zijn.

Kan me nu lekker focussen op beeb en mijzelf en die laatste paar kleine dingen aanschaffen die komen.

Liefs, x

Terug
Bovenaan