Ben ik echt zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zit helemaal te trillen.
Maandag is mijn NOD maar ik kon het niet weerstaan om toch alvast een test te doen (ik heb de hele tijd al het gevoel dat het raak is) Vandaag kreeg ik een beetje ongi pijn erbij dus ik dacht echt dat het toch niet positief zou zijn............... maar tot mijn grote verbazing stond er gewoon ZWANGER in het venstertje. Clearblue is toch een van de betere testen dus ik hoop dat ik er vanuit mag gaan dat het zo is, maar het is zo onwerkelijk. Ik heb nog snel testen gehaald voor morgenvroeg om te kijken of het dan nog zo is. Eigenlijk ben ik al heel blij................... maar ik wil toch die zekerheid van een tweede test. Misschien kan ik wel niet zo lang wachten en probeer ik er vanavond ook nog een.

Heel veel liefs van een dolgelukkige maar toch twijfelachtige San

hoi ik denk dat ie   hartstikke positief is hoor.Ik heb   weleens eens een negatieve test ook gehad .Met die cb digi.Hij geeft echt alleen ZWANGER aan als je het bent.
En heb je ook niet met ochtendurine getest?Want als hij nu al zo vroeg kan waarnemen zijn de hormonen er in grote getalen.

En de stick die erin zat twee dikke strepen?

Bij mij was hij vorige week maandag positief ik loop nog steeds op wolkjes!!!!!!

Kom je dan nog bij ons op het aprilforum of red je dat al niet meer?

hee houd ons op d ehoogte hoor.

van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs van cindy

34 jaar bijna 6 weken zwanger van vierde kindje.

Hey meiden,

Kon het niet laten om toch nog een test te doen.
En weer ZWANGER. Ik denk toch dat ik het nu maar moet gaan gelovern.

EINDELIJK na 8 maanden is het dan toch raak........... kan ik naar het meiforum........... maar blijf jullie dan ook wel volgen hoor.........

Ik houd jullie op de hoogte.

liefs San

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

van harte !!!!!!

Zie je nou wel!geweldig meid.

Net als ik in ronde 8!

super!fijne zwangerschap he!

Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeee
San, onwijs gefeliciteerd hoor.

Bij deze van mij een knuffel en een

Gniet er lekker van meis.
Liefs Annet